تامین ۲۴/حمید چوبینه اعلام کرد: به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، خدمات مجتمع دارویی درمانی هلال ایران معاینات در بخشهای پوست، مو و زیبایی، مشاوره، خدمات بینایی سنجی، قلب و اورولوژی و درمانگاه تخصصی از روز 12 تا 22 بهمن ماه با 25 درصد تخفیف ارائه خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری آنا، مدیر عامل مجتمع دارویی هلال ایران اظهار کرد: بر اساس اهداف هلال احمر که تسکین آلام بشری است، این خدمات با 25 درصد تخفیف به مراجعه کنندگان ارائه خواهد شد که این مهم در جهت خدمترسانی هر چه بیشتر مجتمع هلال ایران به مردم صورت خواهد گرفت.
برنامههای توسعهای و تحولآفرین در هر سازمان یا صندوق بیمهگری میتواند مسیر روشنی برای آن صندوق بیمهای ترسیم کرده و از طرفی دیگر ارائه خدمات باکیفیتتر و مطلوبتر به جامعه تحت پوشش اجرایی شود، حال سازمان تأمین اجتماعی در اقدامات توسعهمحور خود ۲۰ طرح تحولی طراحی کرده و در روزشمار هفته تأمین اجتماعی به موضوع تأمین اجتماعی؛ اجرای طرحهای بیستگانه برای توسعه و تحول پرداخته است.
گفته می شود، حدود ۳.۵ میلیون راننده فعال تاکسی اینترنتی در کشور وجود دارد که بیشتر از تعداد راننندگان تاکسی «اوبر» در جهان گزارش شده است. بی تردید همه 3.5 میلیون نفر راننده تاکسی اینترنتی در ایران به طور حرفه ای و تمام وقت دراین کار اشتغال ندارند و بخش قابل توجهی از آنها به عنوان شغل های دوم یا سوم به این کار مبادرت می کنند و از همین رو است که شرکت های تاکسی اینترتی از اعطای حقوق اجتماعی این دسته از رانندگان از جمله حق برخورداری از «بیمه تامین اجتماعی» طفره می روند. در این حال، حقوق مادی رانندگان تمام وقت تاکسی های اینترنتی نادیده گرفته می شود، حال آن که این دسته از رانندگان نیز مانند سایر شاغلان به عنوان شهروندان کشور دارای حقوق شهروندی از جمله برخورداری از پوشش بیمه ای و درمانی هستند. در چنین شرایطی چگونه می توان حقوق اجتماعی و بیمه ای رانندگان تمام وقت تاکسی های اینترنتی را به آنها اعطا کرد؟