
خدمات به مشتریان در کشتیرانی هوپاد دریا تسهیل شد
سامانه خدمات غیرحضوری و الکترونیکی به صاحبان کالا از سوی شرکت خدمات نمایندگی کشتیرانی هوپاد دریا با هدف ارائه خدمات به مشتریان راه اندازی شد.
سامانه خدمات غیرحضوری و الکترونیکی به صاحبان کالا از سوی شرکت خدمات نمایندگی کشتیرانی هوپاد دریا با هدف ارائه خدمات به مشتریان راه اندازی شد.
تامین ۲۴/مدیرعامل شرکت خدمات نمایندگی هوپاد دریا گفت: در راستای توسعه خدمات نمایندگی و ارتقای سطح رضایتمندی صاحبان کالا و با تلاش دفتر فناوری اطلاعات این شرکت، سامانه تحت وب خدمات الکترونیکی مشتریان با قابلیت پرداخت اینترنتی کلیه هزینه های THC، بیمه خسارت، حق توقف و همچنین اطلاع رسانی های مورد نیاز به منظور پاسخگویی مناسب به مشتریان در اختیار صاحبان کالا قرار گرفت.
کاپیتان نوروز طیبی صدرآبادی در گفت و گو با مانا با بیان اینکه این سامانه با هدف افزایش میزان رضایتمندی صاحبان کالا و بالا بردن توانایی گروه کشتیرانی در ارائه خدمات به مشتریان ایجاد شده است، افزود: در این سامانه کلیه هزینه های مربوط به خط کشتیرانی اعم از هزینه های THC، بیمه خسارت، حق توقف و امکان دریافت کرایه حمل به علاوه هزینه های محلی مربوط به نمایندگی به صورت اینترنتی قابل پرداخت بوده و عملیات تسویه مالی نیز به صورت سیستمی انجام می شود.
وی تصریح کرد: در سامانه جدید این امکان برای مشتریان فراهم شده که بدون نیاز به تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری به شرکت بتوانند اطلاعات مورد نیاز در خصوص وضعیت بارنامه ها و کانتینرهای خود را مشاهده و از هزینه های قابل پرداخت مطلع شوند و در صورت تمایل صورتحساب هزینه های مربوطه را دریافت و برای پرداخت اینترنتی اقدام کنند.
مدیرعامل شرکت خدمات نمایندگی هوپاد دریا خاطرنشان کرد: جهت تسریع در دسترسی مشتریان به سامانه جدید برای تمامی صاحبان کالایی که در بانک اطلاعاتی این شرکت دارای سابقه هستند یعنی حدود 2000 مشتری کد کاربری و رمز عبور ایجاد شده و از طرق مختلف به آنها اطلاع رسانی شده است.
کاپیتان طیبی صدرآبادی افزود: برای اطمینان مشتریان از موفقیت آمیز بودن عملیات مالی پرداخت های اینترنتی هزینه ها، کد پیگیری به صورت سیستمی ایجاد و در انتهای کار به مشتری ارائه می شود که مشتری با این کد می تواند از آخرین وضعیت پرداخت خود مطلع شود.