تامین ۲۴/ انجمن های صنفی کارفرمایی بیمارستان های خصوصی ایران با ارسال لوحی به مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، از تلاش های وی در خصوص مساعدت و حل مشکل بیمارستان های خصوصی تقدیر کردند.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، در متن لوح تقدیر خطاب به دکترسیدتقی نوربخش آمده است:
بسی شایسته است مراتب سپاس و تجلیل خالصانه این انجمن را از تلاش های ستودنی و تاثیرگذار حضرتعالی و معاونین، مشاورین و مدیران سازمان تامین اجتماعی در مساعدت و حل مشکل بیمارستان های خصوصی در خصوص نحوه پرداخت حق بیمه پزشکان و پرسنل مراکز درمانی در جهت افزایش رضایتمندی و ارائه خدمات مطلوب به بیماران و مراجعه کنندگان مراکز درمانی اعلام داریم.
بی شک خدمات بی شائبه و زحمات ارزشمند و تلاش شبانه روزی شما، برگ زرین و پرافتخاری است که به صفحات رنگین عرصه خدمات درمانی و همچنین سازمان معظم تامین اجتماعی نقش خواهد بست. زحماتی که موجب رضایتمندی بیمه شدگان و کارفرمایان در عرضه ارائه خدمات درمانی مناسب به بیمه شدگان تحت پوشش تامین اجتماعی خواهد شد. امید است در این مسیر پرتلاش مثل قبل موفق و منصور باشید.
برنامههای توسعهای و تحولآفرین در هر سازمان یا صندوق بیمهگری میتواند مسیر روشنی برای آن صندوق بیمهای ترسیم کرده و از طرفی دیگر ارائه خدمات باکیفیتتر و مطلوبتر به جامعه تحت پوشش اجرایی شود، حال سازمان تأمین اجتماعی در اقدامات توسعهمحور خود ۲۰ طرح تحولی طراحی کرده و در روزشمار هفته تأمین اجتماعی به موضوع تأمین اجتماعی؛ اجرای طرحهای بیستگانه برای توسعه و تحول پرداخته است.
ضریب اشغال تختهای مراکز درمانی تأمین اجتماعی کرمانشاه به ۷۵.۳ درصد رسید؛ رقمی بالاتر از میانگین کشوری که به گفته مدیر درمان استان، نشانه اعتماد مردم به این خدمات است.
گفته می شود، حدود ۳.۵ میلیون راننده فعال تاکسی اینترنتی در کشور وجود دارد که بیشتر از تعداد راننندگان تاکسی «اوبر» در جهان گزارش شده است. بی تردید همه 3.5 میلیون نفر راننده تاکسی اینترنتی در ایران به طور حرفه ای و تمام وقت دراین کار اشتغال ندارند و بخش قابل توجهی از آنها به عنوان شغل های دوم یا سوم به این کار مبادرت می کنند و از همین رو است که شرکت های تاکسی اینترتی از اعطای حقوق اجتماعی این دسته از رانندگان از جمله حق برخورداری از «بیمه تامین اجتماعی» طفره می روند. در این حال، حقوق مادی رانندگان تمام وقت تاکسی های اینترنتی نادیده گرفته می شود، حال آن که این دسته از رانندگان نیز مانند سایر شاغلان به عنوان شهروندان کشور دارای حقوق شهروندی از جمله برخورداری از پوشش بیمه ای و درمانی هستند. در چنین شرایطی چگونه می توان حقوق اجتماعی و بیمه ای رانندگان تمام وقت تاکسی های اینترنتی را به آنها اعطا کرد؟