تامین ۲۴/ بازرسی از تمامی مراکز درمانی تابعه مدیریت درمان استان تهران (بستری و سرپایی) بر اساس چک لیست های طراحی شده در واحدهای پذیرش، واحدهای پاراکلینیک و کلینیک و ارائه گزارش آماری به بالاترین مقام سازمان طبق شاخص های ارزیابی شده و امتیازات اخذ شده توسط مراکز درمانی و نهایتاً اصلاح و بهبود فرآیندهای درمانی با هدف افزایش رضایتمندی بیمه شدگان و افزایش کیفیت خدمات رسانی در مراکز ملکی سازمان در دستور کار بوده است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سامان تامین اجتماعی، پاسخ به مکاتبات و موارد ارجاعی رسیدگی شده از طرف دفتر ریاست جمهوری و مرکز ارتباطات نهاد ریاست جمهوری (سامد) در چارچوب ضوابط و مقررات و به استناد گزارش های تهیه شده از سوی واحدهای ذیربط از دیگر اقدامات دفتر بازرسی سازمان تامین اجتماعی در دولت یازدهم بوده است.
این دفتر، به بیش از ٢ هزار نامه از سوی سازمان بازرسی کل کشور و سامانه مربوط به این سازمان توسط این دفتر در طی ٤ سال گذشته پاسخ داده است.
پاسخگویی به مراجعین حضوری، تلفنی و مکاتبه ای توسط کارشناسان بازرسی استان ها با هدف ارتقاء سطح رضایتمندی مخاطبان و بررسی و اقدام لازم در خصوص شکوائیه ها، درخواست ها و اعتراض های رسیده از سوی اشخاص حقیقی و حقوقی و تهیه پاسخ از دیگر اقدامات حوزه بازرسی سازمان تامین اجتماعی در دولت یازدهم بوده است.
قرار گرفتن دفتر بازرسی مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در زمره پنج دستگاه برتر در حوزه رسیدگی به گزارش ها و شکایات از سوی نهاد ریاست جمهوری از توفیقات این دفتر طی ٤ سال گذشته است.
همچنین، طراحی، پیاده سازی و راه اندازی پورتال داخلی دفتر بازرسی مدیر عامل با هدف تسهیل تعاملات و ارتقاء سطح علمی کارشناسان استانی، راهبری و نظارت بر عملکرد کارشناسان بازرسی و رسیدگی به شکایات استان ها، برگزاری دوره آموزشی جهت کارشناسان استانی از دیگر اقدامات حوزه بازرسی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در دولت یازدهم بوده است.