پرونده الکترونیک در ۲ شعبه تامین اجتماعی تهران اجرا شد
پرونده الکترونیک در ۲ شعبه تامین اجتماعی تهران اجرا شد
معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی عملکرد این سازمان در حـوز IT را بسـیار پررنگ و خوب ارزیابی کـرد و گفـت: سازمان بـرای مخاطبان و مراجعان خدمات مناسب و خوبی ایجاد و در زمینه اطلاع رسانی بـه خوبی عمل می کند.
تامین ۲۴/ رحیم اردلان افزود: سازمان شعار خود را در سـال ١٣٩٢، انقلاب در IT قرار داد، تاکنـون اقدامـات مهمی در ایـن زمینه انجام گرفتـه اسـت.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، وی بـا بیـان ایـنکه حـوزه IT سـازمان بـر روی نرم افزارهـا و طرحهـای بزرگـی کار کرده است، گفت: یکـی از ایـن طرح هـا پرونـده الکترونیک است کـه اقدامـات اجرایـی آن به زودی انجـام خواهد شد و در حـال حاضـر در شـعب ٢٥ و ٤ تهـران آغـاز شـده اسـت.
اردلان در خصوص مزایای پرونـده الکترونیک گفت: بـا اجرایی شـدن ایـن طـرح، بسـیاری از پرونده هـای کاغذی جمع آوری و از مراجعات و سفرهای درون شهری جلوگیـری می شـود. علاوه بر آن در وقت صرفه جویی به عمل می آید.
معاون اداری مالی سازمان تامین اجتماعی ادامـه داد: در سـال ١٣٩٢ شـاهد پیشـرفت کند حـوزه IT در سـازمان بودیم، اما در سـالهای اخیـر روند پیشـرفت بهبود یافتـه و سـریعتر شـده و بیشـتر اقدامـات آغـاز شـده اسـت و امیدواریـم تـا دو سـال آینـده بیشـتر طرحهـا بـه بهره بـرداری برسـند.
وی بـه مهمتریـن طرح هـای حـوزه IT سازمان تامین اجتماعی اشـاره کـرد و گفـت: تسـری طرحهایـی ماننـد HIS بیمارسـتانی و همچنیـن کارت الکترونیـک در نـوع خـود انقلابـی در حـوزه IT محسـوب می شـود.
پرونده الکترونیکی بیمه شدگانرحیم اردلانسازمان تامین اجتماعی