روسای کانونهای بازنشستگی استان سمنان، مشکلات دارویی، پاراکلینیکی و نوبتدهی را مهمترین دغدغههای درمانی بازنشستگان اعلام کردند و مدیر درمان استان نیز بر ارائه خدمات بیوقفه علیرغم چالشهای اقتصادی تأکید کرد.
به گزارش تامین24 به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان سمنان، در این دیدار که صباغ، معاون خدمات درمانی و بهمنش، معاون خرید راهبردی مدیریت درمان استان نیز حضور داشتند، روسای کانونهای بازنشستگی استان ضمن قدردانی از تلاشهای مجموعه مدیریت درمان استان بهویژه مدیر درمان در خدمت رسانی به بیماران به طرح درخواستها و دغدغههای بازنشستگان در حوزه درمان تامین اجتماعی استان پرداختند.
توسعه متوازن خدمات درمانی در سطح استان به جهت بهره مندی حداکثری جامعه هدف سازمان، مشکلات موجود در زمینه دریافت خدمات دارویی و پاراکلینیکی و همچنین مواردی در زمینه نوبت دهی و شلوغی مراکز درمانی استان از جمله مواردی بود که در این دیدار مطرح شد.
در ادامه حسن پیوندی، مدیر درمان استان نیز با قدردانی از حضور روسا و نمایندگان کانونهای بازنشستگی ، استفاده از ظرفیت های فکری و عملی کانونها را عامل موثری در پیشبرد امور و دستیابی به اهداف سازمان عنوان کرد.
وی با اشاره به وضعیت جنگی کشور اظهار کرد: اهتمام سازمان تامین اجتماعی در سطح کشور و به تبع آن مدیریت درمان استان ارائه خدمات بی وقفه و بدون دغدغه برای مراجعین بوده و از این رو از همکاران پرتلاش قدردانی می کنم.
مدیر درمان تامین اجتماعی استان سمنان بیان کرد: علیرغم چالش های اقتصادی بوجود آمده برای سازمان، اهتمام مدیرعامل بر توسعه همکاریها با شرکای اجتماعی و نیز مراکز طرف قرارداد و گسترش خدمات و تجهیزات بوده است.
در ادامه این جلسه معاونین خدمات درمانی و خرید راهبردی مدیریت درمان استان نیز به بیان مواردی در پاسخ به سوالات مطرح شده پرداختند.