
فاز نخست طرح کانورت (بستهبندی) در شرکت حریر خوزستان وابسته به شستا آغاز شد؛ طرحی که با هدف تکمیل زنجیره ارزش، ایجاد ارزش افزوده و عرضه محصولات شرکت با برند «حریر خوزستان» به بازار داخلی و صادراتی، نقش مهمی در افزایش تولید، فروش و سودآوری این مجموعه ایفا خواهد کرد.
به گزارش تامین 24 به نقل از شستا رسانه، ارسلان غمگین، مدیر عامل و نایب رئیس هیئت مدیره شرکت حریر خوزستان وابسته به شستا با اشاره به آغاز بکار فاز اول طرح کانورت (بسته بندی) اظهار داشت: با توجه وجود ظرفیت، دانش، تجربه، توانایی در شرکت حریر خوزستان همچنین توانایی بازار، منطقه و استراتژیک بودن این محصول، تصمیم گرفته شد که طرح تولید و بسته بندی انواع دستمال کاغذی را در داخل شرکت حریر خوزستان راهاندازی کنیم.
وی با اشاره به ورود برند حریر خوزستان به بازار گفت: «امروز پس از پیگیریهای مستمر با همکاری هلدینگ سلولزی تاسیکو، محصولات شرکت حریر خوزستان با برند حریر خوزستان آنهم با شاخصههای کیفی مطلوب و استانداردهای لازم وارد بازار خواهد شد.
مدیرعامل حریر خوزستان گفت: محصولات شرکت حریر خوزستان ظرفیت حضور در بازارهای جهانی و صادرات را داراست. آغاز پروژه کانورت با تولید و فروش محصولات این شرکت میتواند نقطه عطفی در مسیر توسعه و تکمیل زنجیره ارزش و تامین شرکت حریر خوزستان باشد.
غمگین ادامه داد: برای ورود محصولات حریر خوزستان به بازار داخل و صادرات نیاز به ثبت برند بود که متاسفانه از تاسیس و فعالیت شرکت حریر لغایت سال جاری 1404 برند حریر خوزستان (علامت تجاری) بصورت رسمی ثبت نشده بود که پس از پیگیریهای فراوان و نشست های مستمر و ارائه مستندات لازم به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مرکز مالکیت معنوی، گواهی برند حریر خوزستان (علامت تجاری) ثبت و صادر شد.
وی در ادامه، ایجاد و تکمیل زنجیره ارزش، تولید، ایجاد اشتغال پایدار بصورت مستقیم و غیر مستقیم، ثبات شغلی کارگران، در دسترس بودن مواد اولیه و تقویت بنیه مالی شرکت، تامین محصولات بسته بندی در بازار خوزستان و جنوب کشور با قیمتی مناسبتر، ورود به بازار بسته بندی در داخل و همچنین کشورهای منطقه، افزودن به سبد کالای شرکت حریر خوزستان، ایجاد ارزش افزوده شرکت، افزایش سودآوری و درآمد، افزایش رفاه نسبی کارگران، کشش مناسب و تقاضای بازار محصولات بهداشتی و بسته بندی باتوجه به افزایش سطح فرهنگ و دانش و سلامت جامعه را از مزایای این طرح دانست.