
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با تأکید بر نقش سازمان در نوآوری و مکانیزه کردن فرایندها، عصر امروز را دوره تمرکز و یکپارچهسازی امور برای توسعه خدمات غیرحضوری برشمرد.
به گزارش تامین24 به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان، کیوان مرتضوی در نشست هماندیشی کارشناسان فناوری اطلاعات، که با محور «راهکارهای فناورانه برای کاهش مراجعات غیرحضوری» برگزار شد، تاریخچه اقدامات سازمان در بهکارگیری فناوری روز، استفاده از رایانهها و مکانیزاسیون را تشریح کرد.
او به ایجاد و راهاندازی شرکت مشاور و خدمات ماشینی تامین در زمینه برنامهنویسی و پشتیبانی سیستمی اشاره و تأکید کرد: امروز باقی ماندن در فضای رقابتی، رشد و تعالی و افزایش بهرهوری نیروی انسانی، همه وابسته به حضور کارشناسان زبده در بخش فناوری اطلاعات و دیجیتال است.
مرتضوی با اشاره به اینکه محور برنامههای تحولی سازمان حرکت به سمت ارائه خدمات غیرحضوری کامل و بدون نیاز به مراجعه است، تأکید کرد: یکپارچهسازی و تمرکز بر این بخشها در اولویت قرار دارد و این نشستهای هماندیشی میتوانند زمینهای برای بارش ایدههای نو، بهبود فرایندها و شناسایی گلوگاهها فراهم کنند.
مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در این نشست با قدردانی از تلاشهای انجام شده، از تشکیل کارگروه ویژه با مشارکت حوزه فناوری اطلاعات برای کمک به حوزه خلق منابع و مدیریت مصارف خبر داده و گفت: ایجاد بانکهای اطلاعاتی و برنامه های سیستمی با قابلیت مانیتورینگ و گزارش گیری های لازم جهت پیشبرد بهتر امور از اهداف این کارگروه است.








