
مدیرکل تأمیناجتماعی استان گلستان، در ادامه برنامههای نظارتی میدانی خود، با حضور سرزده در شعبه گالیکش، روند وصول مطالبات، تحقق اهداف مالی و کیفیت ارائه خدمات به بیمهشدگان و مستمریبگیران را از نزدیک مورد ارزیابی قرار داد.
به گزارش تامین24 به نقل از روابط عمومی اداره کل تأمین اجتماعی استان گلستان، ابوالقاسم نوروزعلی،صبح شنبه اول آذرماه، در چارچوب سلسله بازدیدهای میدانی و نظارتی خود، به صورت سرزده از شعبه تأمیناجتماعی شهرستان گالیکش بازدید کرد.
در این بازدید، وضعیت وصول مطالبات، میزان تحقق اهداف مالی و عملیاتی و نیز کیفیت خدماترسانی به بیمهشدگان و مستمریبگیران بهعنوان سه محور اصلی ارزیابی اعلام شد.
مدیرکل تأمیناجتماعی استان گلستان با حضور در بخشهای مختلف شعبه و گفتوگوی مستقیم با رئیس و کارکنان، از نزدیک در جریان مسائل اجرایی، چالشهای موجود و نیازهای بخشهای مختلف قرار گرفت.
نوروزعلی در گفتوگو با کارکنان، دستیابی به نتایج بهتر در حوزه وصول مطالبات را عامل کلیدی در تأمین منابع مالی سازمان و استمرار ارائه خدمات عنوان کرد و خواستار تقویت فرآیندهای عملیاتی برای کاهش موانع اجرایی شد.
وی همچنین با تأکید بر ضرورت ارتقای کیفیت خدماترسانی به مردم(بیمهشدگان و مستمریبگیران)، این موضوع را مأموریت اصلی سازمان دانست و بر همگرایی، هماهنگی و تلاش مضاعف تمامی کارکنان برای تحقق اهداف تعیینشده تأکید کرد.
این بازدید در راستای نظارت مستمر بر عملکرد شعب و افزایش کارآمدی خدمات تأمین اجتماعی در استان انجام شد.


