
در راستای نظارت مستمر بر کیفیت خدمات درمانی، مدیر درمان تأمیناجتماعی کاشان به همراه روسای ادارات ستادی از پلیکلینیک بوعلی بازدید کردند تا نحوه ارائه خدمات به بیمهشدگان و وضعیت ساختاری درمانگاه بررسی و چالشهای موجود شناسایی شود.
به گزارش تامین24 به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تأمیناجتماعی منطقه کاشان، امیررضا آذرنوش در حاشیه این بازدید، با تاکید بر اهمیت ارتقای کیفیت خدمات، اظهار کرد: پلیکلینیک بوعلی به عنوان یکی از مراکز کلیدی تأمیناجتماعی در کاشان، نقش حیاتی در خدمترسانی به بیمهشدگان سازمان ایفا میکند. ما بر آنیم تا با شناسایی موانع موجود، از جمله مسائل ساختاری و تجهیزاتی، راهکارهای عملی برای افزایش کارایی و رضایت بیماران اتخاذ کنیم.
وی ضمن اشاره به اینکه اولویت اصلی مدیریت درمان ارائه خدمات درمانی مطلوب به بیمه شدگان است بیان کرد: با هدف ارتقای کیفیت خدمات و حفظ سلامت بیمهشدگان، اقدامات فوری برای ایمنی، آموزش و مدیریت منابع انسانی در دستور کار قرار گرفته است.
در جریان این بازدید، از بخشهای مختلف پلیکلینیک، از جمله آزمایشگاه، تاسیسات و اورژانس بازرسی به عمل آمد و آذرنوش بر لزوم اجرای برنامههای کوتاهمدت برای رفع چالشهای موجود واصلاح فرایندها تاکید کرد.
این بازدید که با هدف نظارت بر عملکرد مرکز و برنامهریزی برای بهبودهای لازم صورت گرفت، منجر به تصویب مصوباتی کلیدی برای افزایش رضایت بیمهشدگان و کارایی مرکز شد.











