مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی: از دوشنبه هفته آینده، هر هفته یک طرح دیجیتال رونمایی می شود
۱۴۰۴/۰۷/۰۵ | ۱۲:۳۱
کد خبر: 24550
تامین24
|
مصطفی سالاری، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی عصر امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه الکامپ در گفتگو با تامین ۲۴ با اشاره به رویکرد برنامه هفتم توسعه مبنی بر هوشمندسازی سالانه ۲۰ درصد خدمات دستگاه ها، تاکید کرد: تلاش داریم سالانه بالغ بر ۲۰ درصد خدمات را به شکل هوشمند ارائه کنیم. به گزارش تامین ۲۴، سالاری اظهار کرد: هدف اصلی سازمان کاهش مراجعه حضوری مردم و ارائه خدمات غیرحضوری است. وی گفت: «ما طرحهای متعددی در بخش بیمهای و درمانی تعریف کردهایم و از هفته آینده، هر دوشنبه یک طرح جدید رونمایی میشود، مشروط بر اینکه آن خدمت به طور کامل غیرحضوری شده باشد و نیازی به مراجعه حضوری مردم نباشد.» وی در ادامه به اقدامات این سازمان در زمینه نظام ارجاع اشاره کرد و توضیح داد: سامانه مرحله اول این طرح رونمایی شده و در حال تست است. این سامانه بخشی از منظومه کلی پزشک خانواده و نظام ارجاع است و هدف آن تسهیل دسترسی بیماران به خدمات درمانی، هدایت ارجاعها به مراکز درمانی داخل و خارج از سازمان، و کاهش سردرگمی مردم است. سالاری افزود: استفاده از فناوری و نوآوری، ضمن افزایش کیفیت خدمات، امکان مدیریت بهتر منابع سازمان و کاهش زمان و هزینه را فراهم میکند.
وی همچنین بر اهمیت همکاری با استارتاپها و فعالان حوزه فناوری تأکید کرد و گفت: «استفاده از ظرفیت نوآوری و فناوری، فرصت بزرگی برای تسریع خدمات و افزایش رضایتمندی مردم است و سازمان شرایط لازم برای بهرهبرداری از این ظرفیت را فراهم کرده است.»