به گزارش تامین24 به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی گلستان، رمضان زینلی، مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان در این نشست بر عزم جدی مجموعه تحت مدیریت خود برای اجرای دقیق قوانین، شفافیت در فرآیندها و تلاش مستمر جهت بهبود کیفیت خدمات تاکید کرد.
وی همچنین ابراز امیدواری کرد که این حسابرسی، گامی مؤثر در جهت ارتقاء سطح رضایتمندی گیرندگان خدمات باشد.
این فرآیند حسابرسی، رویکردی معمول برای اطمینان از کارایی و اثربخشی فعالیتهای سازمان است و در مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان نیز با همین هدف دنبال میشود.
در همین راستا، تلاش برای ارتقاء مستمر کیفیت خدمات، یکی از اولویتهای اصلی مدیریت درمان گلستان محسوب میشود. این اقدامات در کنار نظارتهای دورهای، اطمینان خاطر بیشتری را برای ذینفعان و به ویژه بیماران فراهم میآورد تا از خدمات درمانی با بالاترین استانداردهای ممکن بهرهمند شوند.
شفافیت در عملکرد و پایبندی به اصول حرفهای، ستونهای اصلی در هر سازمان خدمترسان محسوب میشوند. مدیریت درمان تامین اجتماعی گلستان نیز با درک این موضوع، همواره بر لزوم رعایت این اصول و بهرهگیری از بازخوردهای حاصل از فرآیندهایی چون حسابرسی، جهت تعالی سازمانی تاکید دارد.