در نخستین همایش تخصصی ارتباطات مردمی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، بر ضرورت ارتقای نظام پاسخگویی تأکید شد. به گزارش تامین 24 ، در این نشست تخصصی که امروز (۳۱ تیرماه) در مرکز پاسخگویی ۱۴۲۰ سازمان تأمین اجتماعی برگزار شد،
مدیران و مسئولان ارتباطات مردمی دستگاه ها و سازمان های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به «ارتقای نظام پاسخگویی» به عنوان ضرورتی بنیادین تأکید کردند، سیستمی که موجب میشود، نه تنها صدای مردم رساتر شنیده شود بلکه اعتماد عمومی تعمیق یافته و مشارکت اجتماعی معنایی تازه و قدرتی نو بیابد.
دستاوردهای هماندیشی
وی افزود: نمایندگان واحدهای ارتباطات مردمی دستگاهها با ارائه گزارش عملکرد، به بحث و تبادل نظر در حوزههای مرتبط پرداختند.
کریمیان در توضیح محورهای اصلی این همایش گفت: پاسخگویی به درخواستها و شکایات از طریق سامانههای الکترونیکی، ارائه گزارش اقدامات در حوزه مشاوره و راهنمایی مراجعین حضوری، تشریح برنامهها و اولویتهای سازمانها برای پاسخگویی مطلوب و طراحی سازوکارهای مواجهه مؤثر با رخدادهای اخیر و اقدامات پیشرو از مهم ترین محورهای همایش بود.
وی همچنین توضیحاتی درباره طرح «رضایتمندی مبتنی بر نظارت مردمی و ارتقای نظام پاسخگویی» (طرح شانزدهم از طرحهای بیستگانه سازمان تأمین اجتماعی) ارائه کرد.در پایان این همایش که امروز (۳۱ تیر ۱۴۰۴) برگزار شد، شرکتکنندگان از ساختمان جدید «مرکز پاسخگویی ۱۴۲۰ سازمان تأمین اجتماعی» بازدید کردند. در این بازدید، شیوه فعالیت و خدماترسانی این مرکز تشریح گردید
به گزارش تامین 24، این رویداد تخصصی در چهارچوب تأکید رئیسجمهور بر «گفتمان وفاق ملی» و اجرای اولویتهای ابلاغی دولت طراحی شده بود. همه مدیران و مسئولان ارتباطات مردمی دستگاههای زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این نشست حضور داشتند.