سازمان تامین اجتماعی در دولت یازدهم نمره قبولی گرفت
سازمان تامین اجتماعی در دولت یازدهم نمره قبولی گرفت
رئیس هیات مدیره مجمع نمایندگان کارگران قم با مثبت ارزیابی کردن اقدامات سازمان در دولت تدبیر و امید تاکید کرد: تامین اجتماعی در دولت یازدهم هم در ارائه خدمات الکترونیک و هم در ارتقای کیفیت خدمات رسانی نمره قبولی گرفت.
تامین ۲۴/ عباسعلی جابری در آستانه هفته تامین اجتماعی اظهار کرد: عملکرد تامین اجتماعی در دولت یازدهم در حوزه وصول مطالبات، ارائه خدمات الکترونیک و ارتقای کیفیت خدمات درمانی مثبت بوده و سازمان تامین اجتماعی به خوبی نشان داد به روی ریل خدمت رسانی به مردم بازگشته است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، وی تصریح کرد: الکترونیکی شدن ارائه خدمات رضایت کارفرمایان را درپی داشته است و بیمه شدگان نیز از این موضوع استقبال کرده اند.
این مقام کارگری استان قم گفت: صدور دفترچه برای بیش از ٤٢ میلیون نفر بیمه شده تامین اجتماعی کشور هزینه های زیادی برای سازمان تامین اجتماعی دارد که حذف دفترچه و ارائه کارت الکترونیک که هم اینک سازمان تامین اجتماعی در مسیر استقرار آن گام بر می دارد می تواند هزینه های سازمان در این بخش را تا مرز ٦٠٠ میلیارد ریال کاهش دهد.
وی با ابراز رضایت از ارائه خدمات درمانی مطلوب به بیمه شدگان در استان قم گفت: علی رغم احداث و تجهیز بیمارستان امام رضا (ع) در قم، این استان نیاز مبرم به احداث یک بیمارستان تخصصی دیگر دارد تا بتواند عدالت در خدمت رسانی به بیمه شدگان در شهر مقدس قم که سالانه پذیرای میلیونها زائر است را تحقق بخشد.
جابری با تقدیر از اقدامات سازمان در راستای ارتقای کیفیت خدمات رسانی به بازنشستگان تاکید کرد: طرح سلامت بازنشستگان و بهبود شاخصه امید به زندگی در آنان از مطالبات جدی بازنشستگان است که امیدواریم با جدیت دنبال شود.
رئیس هیات مدیره مجمع نمایندگان کارگران قم با تبریک هفته تامین اجتماعی به تمام مدیران و کارکنان سازمان اظهار کرد: مدیران و کارکنان سازمان تامین اجتماعی از پاک ترین و صادق ترین منابع انسانی کشور هستند و بدون هیچ چشمداشتی سعی دارند تا بهترین خدمت را در کمترین زمان ممکن به مخاطبان خود داشته باشند و ما قدردان این همه سخت کوشی آنان هستیم.
سازمان تامین اجتماعیعباسعلی جابریهفته تامین اجتماعی