
جلوگیری از ورشکستگی ٦٠ بنگاه اقتصادی با بخشودگی جرائم بیمه ای
استاندار کرمانشاه در دیدار با مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی ویژگی های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی استان را تشریح کرد و خواهان توسعه فعالیت های اقتصادی سازمان تأمین اجتماعی در این استان شد.
استاندار کرمانشاه در دیدار با مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی ویژگی های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی استان را تشریح کرد و خواهان توسعه فعالیت های اقتصادی سازمان تأمین اجتماعی در این استان شد.
تامین ۲۴/ اسدالله رازانی از فعالیت های درمانی، بیمه ای و اقتصادی سازمان تامین اجتماعی در این استان تقدیر کرد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر سیدتقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در این دیدار گفت: حمایت های استانداران محترم از فعالیت های بیمه ای، درمانی و اقتصادی سازمان بسیار حائز اهمیت و عامل مهمی در ارتقای رضایت مندی بیمه شدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان از خدمات سازمان است.
دکتر نوربخش با بیان اینکه ۳۸ درصد جمعیت کرمانشاه تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی هستند، اظهار داشت: ٢٤٥ هزار نفر بیمه شده اصلی که با اعضای خانواده به ٧٤٠ هزار نفر می رسند از خدمات سازمان تأمین اجتماعی استفاده می کنند. همچنین ٣٩ هزار نفر بازنشسته و مستمری بگیر نیز تحت پوشش این سازمان قرار دارند.
در این دیدار که با حضور معاونین حقوقی و امور مجلس و فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی، اولیاعلی بیگی عضو هیات امنا، مدیران کل بیمه ای و درمان و معاونان استاندار کرمانشاه برگزار شد، رحیمی معاون اقتصادی و منابع انسانی استانداری گفت: بخشودگی جرائم بیمه ای کارفرمایان توسط سازمان از ورشکستگی حداقل ۶۰ بنگاه اقتصادی استان در سال گذشته جلوگیری کرد.
بازدید مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از شعبه ٣ و بیمارستان حضرت معصومه (س) کرمانشاه
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در سفر به استان کرمانشاه همراه با مدیران ارشد این سازمان از تمامی واحدهای شعبه ٣ تأمین اجتماعی این شهر بازدید کرد و به ارزیابی اجرای آزمایشی طرح ساختار نوین ارائه خدمات در این شعبه پرداخت.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر سیدتقی نوربخش در این بازدید به گفتگو با کارشناسان واحدهای مختلف پرداخت و در جریان نحوه اجرای طرح ساختار نوین ارائه خدمات قرار گرفت.
با اجرای طرح ساختار نوین ارائه خدمات، مراجعه کنندگان به واحدهای اجرایی تأمین اجتماعی میتوانند خدمات مورد نیاز را از یک باجه دریافت کنند و نیازی به مراجعه به واحدهای مختلف نخواهند داشت.
دکتر نوربخش در این بازدید از زحمات و تلاشهای مدیریت و کارکنان شعبه ٣ تأمین اجتماعی کرمانشاه تشکر کرد و گفت: با تغییرات صورت گرفته در چیدمان این شعبه و اجرای طرح ساختار نوین ارائه خدمات، شاهد ارتقاء قابل توجه سرعت خدمت رسانی به مردم و رفع بسیاری از مشکلات هستیم.
وی با بیان اینکه تحول جدی در خدمت رسانی شعب تأمین اجتماعی با همکاری مدیران و کارشناسان این سازمان و با بهره گیری از فن آوری اطلاعات با جدیت دنبال میشود، اظهار امیدواری کرد که در آینده نزدیک طرح ساختار نوین ارائه خدمات در تمامی شعب سازمان به اجرا درآید.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه طرح ساختار نوین ارائه خدمات از ابتدای شروع به کار تیم مدیریتی فعلی سازمان دنبال شده است، گفت: با اجرای این برنامه هر یک از کارکنان میتوانند خدمات مورد نیاز مراجعه کنندگان را ارائه دهند و امکان ارائه خدمات مناسب به مردم فراهم میشود.
دکتر نوربخش گفت: روش سنتی باعث زحمت بیشتر همکاران و همچنین ایجاد مشکل و صرف وقت زیاد برای مراجعه کنندگان میشود.
وی از فراهم بودن زیرساخت های لازم برای ارائه غیرحضوری خدمات و همچنین طرح ساختار نوین ارائه خدمات در سازمان تأمین اجتماعی خبر داد و گفت: اصلاح ساختار و تغییر آرایش خدمت رسانی در شعب از اهدافی است که با جدیت در سازمان در حال اجرا است و باعث رضایتمندی همکاران و مراجعه کنندگان میشود.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی طرح ساختار نوین ارائه خدمات را بسیار موفق ارزیابی کرد و افزود: اجرای این برنامه از اتفاقات بسیار مهم در سازمان است و کار بزرگی است که با حمایت مدیریت سازمان انجام میشود و ما از چنین ابتکاراتی در واحدهای اجرایی استقبال و حمایت میکنیم.
دکتر نوربخش همچنین در ادامه سفر به کرمانشاه، با حضور در بیمارستان حضرت معصومه(س)، ضمن عیادت از بیماران و بخش اورژانس، روند اجرای حذف دفترچه درمانی در این بیمارستان را مورد ارزیابی قرار داد.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی به عنوان بیمار فرضی پذیرش و تمام فرآیندهای مربوطه بدون ارائه دفترچه و با صدور نسخه الکترونیک انجام شد.
دکتر نوربخش در این بازدید با مراجعه کنندگان و پرسنل واحدهای مختلف به گفتگو پرداخت و در جریان روند خدمت رسانی این بیمارستان قرار گرفت.