
باشگاه مشتریان نفت پاسارگاد راه اندازی می شود
مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد گفت: باشگاه مشتریان این شرکت با هدف خدمات رسانی بهتر به مشتریان تا دهه فجر امسال راه اندازی شده و در قالب این باشگاه امتیازات ویژه ای برای مشتریان پیش بینی می شود.
مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد گفت: باشگاه مشتریان این شرکت با هدف خدمات رسانی بهتر به مشتریان تا دهه فجر امسال راه اندازی شده و در قالب این باشگاه امتیازات ویژه ای برای مشتریان پیش بینی می شود.
تامین ۲۴/ دکتر «فریدون درویش زاده» در جمع مدیران این شرکت افزود: انسجام درونی و وحدت رویه بین کارکنان شرکت نفت پاسارگاد در 9 ماهه سالجاری باعث شده تا رکورد صادراتی سال گذشته شکسته شود.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نفت پاسارگاد، وی با بیان اینکه مدیران مناطق نقش تعیین کننده ای در تحقق اهداف شرکت دارند گفت: اساس تحول شرکت نفت پاسارگاد در سالجاری منطقه بندی و اختیار دادن به مدیران مناطق بوده است.
درویش زاده با بیان اینکه باید به شادابی کارکنان اهمیت دهیم ، اظهار داشت: انسجام درونی شرکت باعث رفع همه موانع شده و باید به این باور برسیم که اگر بخواهیم می توانیم.
مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد در پایان با تشکر از همه کسانی که در مجموعه این شرکت برای پیشبرد اهداف تلاش میکنند افزود: نمودار آماری، پیشرفت شرکت را نشان می دهد که این مهم مرهون تلاش های پرسنل زحمت کش شرکت نفت پاسارگاد می باشد.