تامین ۲۴/سید محمد راشدی گفت: هدف ما ارتقای خدماتدهی از نظر کیفی و افزایش آسایش و امنیت هموطنان است و در این راه کیفیت را فدای کمیت نخواهیم کرد.
به گزارش روابط عمومی رجا، وی با اشاره به مشکلات متعدد موجود و اولویتهای هیأت مدیره و مدیریت شرکت افزود: در راستای مدیریت مباحث مالی شرکت، شاید خیلی از هزینهها را کاهش دهیم ولی نوسازی را در صورت حمایت دولت به جد پیگیری خواهیم کرد.
رئیس هیأت مدیره رجا با بیان اینکه بعد از واگذاری رجا در سال 88، این شرکت هیچ یارانهیی از بابت خدمات تکلیفی دولت دریافت نکرده است خاطرنشان کرد: علیرغم این مسأله، رجا همچنان خدمات تکلیفی را از بابت قطارهای محلی و حومهیی و برخی مسیرهای دیگر انجام میدهد که منجر به زیان شرکت میشود.
راشدی میزان زیان رجا از بابت خدمات تکلیفی و ... طی سالیان اخیر را بالغ بر 500 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: متأسفانه در دولت قبل بخش مسافری اعم از زیر ساخت و حمایت از شرکتهای ریلی مورد بیمهری قرار گرفت.
وی با قدردانی از دولت تدبیر و امید در توجه به زیرساختهای ریلی به عنوان یکی از اولویتهای این دولت افزود: علیرغم توقعات دستاندرکاران و مطالبات هموطنان، در بخش نوسازی ناوگان هنوز هیچگونه کمکی به شرکت رجا نشده است.
راشدی با اشاره به میانگین سن 31 سال ناوگان مسافری گفت: متأسفانه خدماترسانی مطلوب و در شأن ملت عزیزمان با این ناوگان فرسوده امکانپذیر است.
رئیس هیأت مدیره رجا با اشاره به زمان بودجهریزی برای سال آینده و مراحل تصویب آن در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: قطعاً نمایندگان محترم نیز در این برهه با دقت نظر بر توسعه حمل و نقل ریلی به عنوان یکی از مهمترین اولویتهای اقتصادی کشور، حمایتهای خاص خود را در تخصیص بودجه از این صنعت باید به منصه ظهور برسانند.