جزئیات متناسب سازی و افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران استان مرکزی اعلام شد
۶ روز پیش
بانک رفاه باید در کنار تأمین اجتماعی بماند
مدیر درمان تأمیناجتماعی استان مرکزی: بانک رفاه کارگران در خدمت ۴۸ میلیون نفر از جامعه تحت پوشش سازمان قرار دارد
۱۴۰۵/۰۳/۱۷ | ۰۸:۳۱
درخشش تأمیناجتماعی استان مرکزی در ارزیابی عملکرد در ایام جنگ
اداره کل تامین اجتماعی استان مرکزی موفق به کسب رتبه برتر در ارزیابی عملکرد در ایام جنگ شد
۱۴۰۵/۰۳/۱۰ | ۰۹:۳۶
درمانگاه تخصصی بیمارستان تامیناجتماعی شهید چمران ساوه در آستانه بهرهبرداری
امام جمعه ساوه به همراه مدیر درمان تامیناجتماعی استان مرکزی از پروژه درمانگاه تخصصی بیمارستان شهید دکتر چمران بازدید کرد
۱۴۰۵/۰۳/۰۹ | ۱۰:۴۱
بررسی راهکارهای توسعه خدمات درمانی در تأمیناجتماعی استان مرکزی
دومین شورای راهبردی شرکای اجتماعی استان مرکزی با حضور مدیرکل و مدیر درمان تأمیناجتماعی استان، مسئولین تشکلهای کارگری و بازنشستگی در بیمارستان شهید دکتر چمران ساوه برگزار شد
۱۴۰۵/۰۳/۰۹ | ۰۹:۱۲
جهش کیفی خدمات درمانی ساوه با پروژههای تأمیناجتماعی
درمانگاه تخصصی تأمیناجتماعی در ساوه با اعتبار ۲۶۰۰ میلیارد ریال در حال احداث است و نقشی کلیدی در افزایش خدمات دهی به شهروندان ایفا میکند
۱۴۰۵/۰۲/۲۹ | ۱۰:۳۷
افزایش ۹۴ درصدی عمل جراحی در بیمارستان تأمیناجتماعی شازند
در سال گذشته 230 هزار نفر از بیمارستان تأمیناجتماعی شازند خدمات دریافت کردند
۱۴۰۵/۰۲/۲۶ | ۰۹:۱۱
۳۵۰۰ متر به فضای درمانی تأمیناجتماعی شازند اضافه میشود
مدیر درمان تأمیناجتماعی استان مرکزی: در شرایط جنگ رمضان از توسعه خدمات غافل نشدیم
۱۴۰۵/۰۲/۲۶ | ۰۹:۰۱
اجرای طرح ویزیت از راه دور پزشکان متخصص در استان مرکزی
علیرضا اسماعیلی: از زمان اجرای طرح ویزیت از راه دور پزشکان متخصص در استان مرکزی تاکنون بیش از ۲۰۰ بیمار ویزیت و از خدمات تخصصی بهرهمند شدند
۱۴۰۵/۰۲/۲۲ | ۰۶:۴۶
پرداخت ۳.۱ همت حقوق و عیدی به ۱۲۱ هزار مستمریبگیر در مرکزی
مدیرکل تأمین اجتماعی استان مرکزی: با وجود افزایش تعهدات و برخی محدودیتهای نقدینگی، با برنامهریزیهای انجامشده، تدابیر مدیریتی و حمایتهای دولت، پرداخت مستمریها تاکنون بدون تأخیر انجام شده است
۱۴۰۵/۰۲/۱۹ | ۱۲:۴۴
افتتاح شیفت عصر درمانگاه محلات؛ ثبت ۱۵۸ هزار خدمت
همزمان با میلاد حضرت امام رضا (ع) و هفته کار و کارگر آئین افتتاح رسمی شیفت عصر و ارتقاء سطح خدمات درمانگاه محلات با حضور نماینده مجلس و فرماندار برگزار شد