
تشریح استراتژیهای بانک کارآفرین در سال 95
مدیر عامل بانک کارآفرین استراتژیهای این بانک را در سال 95 تشریح کرد.
تأمین ??/دیدار نوروزی مدیرعامل و معاونان مدیرعامل، با مدیران و روسای شعب بانک کارآفرین در شهر تهران، در محل ساختمان مرکزی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بانک کارآفرین، در این دیدار مهندس آیتاللهی مدیرعامل بانک کارآفرین ضمن تبریک فرارسیدن نوروز و آغاز سال جدید، ابراز امیدواری کرد که سال جدید برای کلیه همکاران بانک کارآفرین، سرشار از سلامتی، موفقیت و بهروزی باشد.
وی اظهار کرد: امیدوارم سال 1395، سالی پر از آرامش و دور از تنش در تمامی عرصهها باشد و در سال جدید شاهد توسعه کشور در بخشهای مختلف و به ویژه بخش اقتصاد باشیم و بانکهای کشور نیز با کمترین مشکلات، در مسیر توسعه کشور گامهای مستحکم و اصولی بردارند.
مهندس آیتاللهی همچنین تصریح کرد: علیرغم تمامی مشکلات موجود، سال 1394 را به خوبی و با موفقیت پشت سر گذاشتیم و در تمامی زمینهها رشد خوبی داشتیم. در سال گذشته با یاری خداوند و تلاش تمامی همکاران بانک، اهداف مالی مدنظر بانک محقق شد.
مهندس آیتاللهی افزود: در مجمع سالانه و در جمع تمامی سهامداران بانک با افتخار اعلام میکنیم که وظایف خود را به خوبی انجام دادهایم. این موفقیت، دستاورد و کارنامه سال 94 است که امیدواریم در سال 95 نیز محقق شود.
مدیرعامل بانک در بخش دیگری از سخنانش خاطر نشان کرد: در سال 94، توسعه شعب در دستور کار قرار داشت و در همین راستا چندین شعبه برای بهرهبرداری بیشتر مشتریان از خدمات بانک کارآفرین افتتاح شد.
مهندس آیتاللهی با اشاره به موفقیتهای بانک کارآفرین در میان شرکتهای بورسی خاطرنشان کرد: بانک در سال گذشته موفق به کسب نشان عالی مشتریمداری شد که نشان بسیار ارزشمندی برای بانک محسوب میشود. کسب این نشان گواه خوبی است که همکاران بانک کارآفرین با تمام توان درصدد کسب رضایت مشتریان هستند. اعتقاد داریم حضور و رضایت مشتریان موجب دوام و استحکام هر چه بیشتر بانک خواهد بود و بر همین اساس در سال جدید نیز با عمل به این استراتژی، در جهت تحقق رضایتمندی مشتریان، گامهای محکم و استواری بر خواهیم داشت.
مهندس آیتاللهی همچنین تصریح کرد: انشاءالله این بانک در سال جدید با انگیزه و پشتکار بیشتر در راستای تحقق اهداف خود تلاش خواهد کرد. بدون تردید با تلاش و همت جمعی تمامی مدیران و همکاران بانک در سال جدید، برنامهمحورتر از گذشته عمل خواهد شد و به اهداف و برنامههای مدنظر، منسجمتر و دقیقتر از قبل جامه عمل می پوشاند. خوشبختانه تدوین برنامه استراتژیک بانک در سال گذشته به پایان رسیده و وارد فاز اجرایی شده است.
مهندس آیتاللهی مدیریت فناوری اطلاعات را یکی از مدیریتهای موفق بانک در سال گذشته برشمرد و گفت: طی سال گذشته بسیاری از مشکلات این بخش مرتفع گردید و محصول جدیدی همچون همراهبانک به مدد عملکرد این مدیریت به مشتریان عرضه شد. بحث ارتقای سیستمها نیز در دستور کار مدیریت فناوری اطلاعات قرار دارد.
وی همچنین تصریح کرد: در سال گذشته به دلیل اهمیت بالای مدیریتهای ریسک و تطبیق مقررات و مبارزه با پولشویی، مقدماتی برای انجام برنامههای اصولیتر تدارک دیده شد که انشاءالله در سال جدید، پرقدرتتر از قبل به مرحله اجرا در خواهد آمد.
مهندس آیتاللهی در بخش پایانی سخنان خود بازدید ادواری از شعب بانک در سراسر کشور را از جمله برنامههای کاری خود در سال 95 عنوان کرد و افزود: در سال 94 بیش از 70 درصد شعب بانک در سراسر کشور مورد بازدید قرار گرفتند. انشاءالله با برنامهریزی مدیریت امور شعب، بازدید از سایر شعب نیز آغاز خواهد شد و ظرف چند ماه آینده به اتمام خواهد رسید.