مدیر درمان تأمین اجتماعی کرمان بر ادامه خدمترسانی با وجود افزایش مطالبات بیمهشدگان تأکید کرد.
به گزارش تامین24 به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تأمیناجتماعی استان کرمان، امین فخر، در جلسهای که با حضور علیرضا منظری توکلی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان برگزار شد بیان کرد: سازمان تأمیناجتماعی بزرگترین نهاد اجتماعی در کشور است که بیش از نیمی از جمعیت کشور را تحت پوشش خدمات خود دارد.
وی افزود: حجم مطالبات مردمی و بیمهشدگان از حوزه درمان تأمیناجتماعی فراوان و توقعات روزافزون است.
مدیر درمان تأمیناجتماعی کرمان یادآور شد: با اینکه ماموریت اصلی بیمههای پایه خرید خدمات درمانی است اما مطالبه عمومی از تأمیناجتماعی تولید خدمات درمانی است.
فخر با اشاره به همکاریهای مدیریت درمان تأمیناجتماعی استان در ارائه خدمات درمانی گفت: در همه بحرانها و حوادث ما همکاریهای لازم را انجام دادهایم به عنوان نمونه در زمان همهگیری ویروس کرونا ۳۰ درصد از بیماران مبتلا به این ویروس در بیمارستانهای تأمیناجتماعی استان بستری شدند و بیمارستان پیامبر اعظم (ص)کرمان رتبه اول کشوری را اخذ کرد.
وی تصریح کرد: مدیریت درمان استان با درک شرایط کشور و مردم خدمت رسانی را ادامه خواهد داد.
فخر ضمن تشکر از فعالیتهای آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی کرمان دستاوردهای علمی این مرکز درمانی را مورد تقدیر قرار داد.
علیرضا منظری توکلی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان نیز در این دیدار طی سخنانی از همکاریهای موثر مدیریت درمان تأمیناجتماعی استان با این مرکز آموزشی در انجام وظایف و برنامههای آموزشی تشکر و قدردانی کرد.
وی افزود: با همکاریها و تعاملات بیمارستان تأمیناجتماعی پیامبر اعظم (ص) کرمان موفق شدهایم برنامههای آموزشی دانشجویان را در رشتههای مختلف عملیاتی کنیم.