در نشست مشترک مسئولان حوزه سلامت جیرفت، موضوعات مرتبط با خودمراقبتی، پزشک خانواده، نظام ارجاع و راهکارهای ارتقای کیفیت خدمات درمانی بررسی شد.
به گزارش تامین24 به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تأمیناجتماعی استان کرمان، جلسه مشترک دکتر شریعتی، رئیس درمانگاه تأمیناجتماعی جیرفت، با رئیس و معاون دانشگاه علوم پزشکی جیرفت و جمعی از مسئولان مرتبط در بیمارستان امام خمینی این شهرستان برگزار شد.
در این نشست، موضوعات مرتبط با خودمراقبتی و ارتقای سواد سلامت جامعه، برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع مورد بررسی قرار گرفت. همچنین راهکارهای ارتقای کیفیت خدمات درمانی و افزایش رضایتمندی مراجعان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
در ادامه این جلسه، حاضران بر ضرورت تقویت همکاریهای بینبخشی، توسعه برنامههای سلامتمحور و اتخاذ راهکارهای مؤثر برای بهبود فرآیند ارائه خدمات درمانی و افزایش سطح رضایتمندی مراجعان تأکید کردند.