مدیر درمان تامین اجتماعی استان فارس، در میز ارتباطات مردمی استانداری در شیراز حاضر شد و به صورت چهره به چهره پاسخگوی درخواستها و مطالبات شهروندان بود.
به گزارش تامین24 به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تأمیناجتماعی استان فارس ، عباس محسنی شب گذشته در محل تجمعات مردمی در مجاورت میدان امام حسین (ع) شیراز حضور یافت. این برنامه در قالب میز ارتباطات مردمی استانداری فارس (سامد) برگزار شد.
وی در این نشست صمیمانه که با حضور جمعی از شهروندان برگزار شد، به صورت چهره به چهره به صحبتهای آنان گوش سپرد و به سوالات و درخواستهای مطرح شده پاسخ داد.
مدیر درمان تأمیناجتماعی فارس با تأکید بر اهمیت ارتباط مستقیم با مردم، گفت: اینگونه نشستها فرصتی مغتنم برای شنیدن بیواسطه دغدغههای شهروندان و رفع مشکلات حوزه درمان تأمیناجتماعی است.
وی افزود: مجموعه مدیریت درمان تأمیناجتماعی استان همواره خود را در برابر مردم پاسخگو میداند و از ظرفیت این نشستها برای بهبود خدمات و ارتقای سطح رضایت عمومی استفاده خواهد کرد.
شهروندان حاضر در این برنامه نیز با استقبال از این طرح، درخواستها و پیشنهادات خود را به طور مستقیم با مدیر درمان تأمیناجتماعی در میان گذاشتند.