کیوان وسطی، مدیر درمان تأمیناجتماعی استان کرمانشاه در سفر به شهرستان پاوه با تأکید بر اهمیت توسعه زیرساختهای درمانی، بر تسریع در تکمیل و بهرهبرداری از درمانگاه ملکی این شهرستان تأکید کرد و رفع موانع موجود در مسیر اجرای این پروژه را از اولویتهای مدیریت درمان استان دانست.
به گزارش تامین24 به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تأمیناجتماعی استان کرمانشاه، وسطی، مدیر درمان استان در سفر به شهرستان پاوه با امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار،ماموستا ملا قادر قادری، امام جمعه شهرستان پاوه ضمن قدردانی از خدمات سازمان تأمین اجتماعی به ویژه در حوزه درمان، نقش این سازمان را در ارائه خدمات سلامت به اقشار مختلف جامعه ارزشمند دانست و از تلاشهای مجموعه مدیریت درمان استان و کارکنان مراکز درمانی تقدیر و تشکر کرد.
وی همچنین با اشاره به فعالیت درمانگاه تأمیناجتماعی شهرستان پاوه در محل استیجاری، بر ضرورت تسریع در تکمیل و بهرهبرداری از درمانگاه ملکی شهرستان تأکید کرد و آن را گامی مهم در ارتقای کیفیت و توسعه خدمات درمانی به بیمهشدگان و مردم منطقه برشمرد.
بازدید مدیر درمان از درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان پاوه
مدیر درمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه در ادامه این سفر، از بخشهای مختلف درمانگاه تأمین اجتماعی شهرستان پاوه بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند ارائه خدمات، مسائل و نیازهای موجود قرار گرفت.
در این بازدید، وسطی ضمن دیدار و گفتگو با کارکنان درمانگاه، از تلاشها و خدمات آنان در ارائه خدمات مطلوب به بیمهشدگان قدردانی و بر ضرورت تکریم مراجعان و ارتقای کیفیت خدمات تأکید کرد.
پیگیری روند احداث درمانگاه ملکی شهرستان پاوه
وسطی همچنین از محل احداث درمانگاه ملکی شهرستان بازدید و آخرین وضعیت پیشرفت پروژه را بررسی کرد.
در این بازدید، مسائل و موانع موجود در مسیر اجرای پروژه مورد ارزیابی قرار گرفت و دستورات لازم برای پیگیری، رفع موانع و تسریع در روند عملیات اجرایی ساخت درمانگاه صادر شد.
وی با تأکید بر اهمیت بهرهبرداری هرچه سریعتر از این پروژه، بیان کرد: توسعه زیرساختهای درمانی و فراهمسازی دسترسی مناسب بیمهشدگان به خدمات درمانی باکیفیت از اولویتهای مدیریت درمان تأمین اجتماعی استان است و تکمیل این پروژه با جدیت دنبال خواهد شد.