با حضور مدیرکل تأمین اجتماعی کرمان و مسئولان محلی، سکان هدایت شعبه بردسیر به قوام سپرده شد.
به گزارش تامین24 به نقل از روابط عمومی اداره کل تأمیناجتماعی استان کرمان، به دلیل بازنشستگی قادرپور، مراسم رسمی تودیع وی و معارفه قوام در جایگاه رئیس جدید شعبه بردسیر، با حضور محمود شیخشعاعی، مدیرکل استان، سالاری، رئیس اداره حراست و با همراهی اسکندرینسب، فرماندار بردسیر برگزار شد.
در ابتدای این آیین، شیخشعاعی با قدردانی از بیش از یک دهه خدمات صادقانه و شایسته قادرپور و تلاشهای کارکنان شعبه بردسیر، بر لزوم ایجاد محیطی سرشار از همدلی و تعهد شغلی تأکید کرد.
وی با اشاره به اهمیت تمرکز بر اهداف سازمانی، بیان کرد: فضاسازیهای نامناسب در محیطهای کاری میتواند خادمان مردم را از مسیر اصلی و اهداف عالیه سازمان دور کند لذا ضروری است با همبستگی، همدلی و همراهی همهجانبه با مدیریت جدید، مسیر خدمترسانی با شتاب بیشتری دنبال شود.
مدیرکل تأمیناجتماعی استان کرمان در ادامه با اشاره به تعاملات سازنده با فرمانداری بردسیر در فرآیند انتصاب مدیریت جدید، تصریح کرد: انتخاب مدیران در کمیته استانی همواره بر پایه معیارهای تخصصی و اصل انتخاب اصلح صورت میگیرد.
وی با بیان اینکه خدمت به مردم به هیچ عنوان قابل تعلل نیست، تأکید کرد: کسب رضایتمندی حداکثری مخاطبان سازمان در اولویت قطعی قرار دارد و هیچ رویکردی غیر از این پذیرفتنی نخواهد بود.
شیخشعاعی در پایان سخنان خود با تبیین نگاه معنوی به جایگاه مسئولیت در نظام اسلامی، یادآور شد که اگر خدمت با اخلاص و تعهد همراه باشد، وجدان کاری میتواند میز خدمت را به سجاده عبادت تبدیل کند.
وی ضمن آرزوی توفیق برای قوام در مسئولیت جدید، ابراز امیدواری کرد که مجموعه کارکنان شعبه با پذیرش تقدیر الهی و قلبی بزرگ، تکریم ارباب رجوع را سرلوحه دائم کار خود قرار دهند.