آرتیکاس یزدانپناه، مدیر درمان تأمین اجتماعی خوزستان در بازدید میدانی از بیمارستان شهید مصطفی خمینی بهبهان، ضمن دیدار با کارکنان و بیماران، روند ارائه خدمات، وضعیت پروژههای عمرانی و عملکرد سالانه این مرکز درمانی را مورد ارزیابی قرار داد.
به گزارش تامین24 به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تأمین اجتماعی خوزستان، روز پنجشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۵، آرتیکاس یزدانپناه، مدیر درمان استان در ششمین بازدید میدانی از مراکز تابعه، به همراه معاون خدمات درمانی و رؤسای ادارات مالی، حراست، خدمات و پشتیبانی و روابطعمومی از بیمارستان شهید مصطفی خمینی بهبهان بازدید کرد.
یزدانپناه با حضور در بخشهای مختلف درمانی، به صورت چهرهبهچهره با کارکنان، بیماران بستری و مراجعان گفتگو کرد و ضمن اطلاع از نزدیک از روند درمان و نیازهای موجود، نسبت به موارد مطرحشده توسط کارکنان دستور پیگیری صادر کرد.
در ادامه، مدیر درمان استان با حضور در محل ساخت درمانگاه تخصصی و فوقتخصصی بهبهان، در گفتوگو با نماینده پیمانکار بر ضرورت حفظ سرعت عملیات اجرایی تأکید کرد.
پس از بازدید میدانی، یزدانپناه ضمن تبریک روز منابع انسانی به کارکنان واحد اداری، در جلسهای تخصصی با حضور مدیران مدیریت درمان استان، رئیس و مدیر بیمارستان و مسئولان واحدهای مالی و اداری، به بررسی چالشها و نیازهای مجموعه پرداخت.
در این جلسه، یزدانپناه با تقدیر از تلاش کارکنان گفت: بیمارستان بهبهان یکی از بیمارستانهای خوب استان است و این جایگاه حاصل عملکرد کارکنان پرتلاش آن است. بیمارستانهای خوب باید تقویت شوند و قطعاً این مرکز مورد توجه ویژه مدیریت درمان خواهد بود.
در این نشست، مصطفی ولیپور، رئیس بیمارستان بهبهان، گزارشی از وضعیت این مرکز ارائه کرد و گفت: در حوزه تجهیزات پزشکی، سیستم سرمایشی، کمبود نیروی انسانی و بازسازی بخشهای بستری نیازمند حمایت جدی هستیم.
وی در ادامه به تشریح عملکرد سال گذشته بیمارستان پرداخت و بیان کرد: این مرکز شاهد ۳۳۸ هزار و ۸۸۰ مراجعهکننده بوده است. همچنین ۳۳۵ هزار و ۹۰۰ مراجعه به پزشکان عمومی در این بیمارستان ثبت شده و ۳ هزار و ۶۷۰ عمل جراحی انجام شده است.
رئیس بیمارستان بهبهان همچنین از تشکیل پرونده در کلینیک دیابت برای بیش از ۴ هزار نفر خبر داد.
این بازدید که حدود ۶ ساعت به طول انجامید، با جمعبندی نهایی اقدامات، بررسی روند پیشرفت پروژههای توسعهای و ارزیابی سطح خدمات درمانی ارائهشده در بیمارستان شهید مصطفی خمینی به پایان رسید.
مدیر درمان تأمین اجتماعی خوزستان در پایان، این بیمارستان را یکی از مراکز خوشنام، پرتلاش و کارآمد استان معرفی کرد و بر حمایت و توجه ویژه مدیریت درمان به این مرکز درمانی تأکید کرد.