طی هماهنگی بیمارستان تأمیناجتماعی سیرجان، اعضای بدن یک مرد 52 ساله که به دلیل خونریزی مغزی (SAH) جان خود را از دست داده بود، به سه بیمار حیاتی دوباره بخشید.
به گزارش تامین24 بهنقل از روابطعمومی مدیریت درمان استان کرمان، با همکاری تیم درمان بیمارستان تأمیناجتماعی دکتر غرضی و دانشکده علومپزشکی سیرجان، اعضای بدن یک بیمار مرگ مغزی شده به سه بیمار اهدا شد.
متوفی یک مرد 52 سالهای بود که در اثر خونریزی مغزی (SAH) دچار مرگ مغزی شد و اعضای بدن او با هماهنگی تیم درمان بیمارستان تامین اجتماعی دکتر غرضی و دانشکده علومپزشکی سیرجان و با همکاری مرکز پیوند اعضای کرمان روز یکشنبه بیست و سوم فروردین 1405 به کرمان منتقل شد.
در پی این اقدام انساندوستانه که با کسب رضایت خانواده متوفی انجام شد، کبد و دو کلیه متوفی طی عمل جراحی به سه بیمار زندگی دوباره بخشید.