
مدیر درمان تأمین اجتماعی خوزستان، روز سهشنبه ۴ آذر ۱۴۰۴ با حضور در ادارهکل ارتباطات مردم و دولت استانداری، از طریق سامانه ارتباط مردمی دولت (سامد) به پرسشها، درخواستها و مشکلات بیمهشدگان و کارکنان پاسخ داد.
به گزارش تامین24 به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تأمیناجتماعی استان خوزستان، در جریان این ارتباط تلفنی، جمعی از بیمهشدگان تأمین اجتماعی ضمن تماس مستقیم با سامانه، مسائل و دغدغههای خود را در حوزه خدمات درمانی و بیمهای مطرح کردند که هدایتالله عبدیزاده، مدیر درمان استان ضمن بررسی آنها، دستورات لازم را برای پیگیری و رفع مشکلات صادر کرد.
سامانه «سامد» با هدف ایجاد ارتباط مستقیم و مؤثر میان مردم و مسئولان فعالیت میکند و امکان ثبت انتقادات، پیشنهادها، شکایات و گزارشهای مردمی را فراهم میسازد. این سامانه با تمرکز بر مشارکت فعال شهروندان، در بهبود فرآیند تصمیمسازی در دستگاههای اجرایی کشور نقش دارد.
مدیر درمان تأمین اجتماعی خوزستان همچنین هر دوشنبه بهصورت حضوری به دیدار و گفتوگو با مردم میپردازد. بیمهشدگان میتوانند برای دریافت نوبت ملاقات حضوری، روزهای یکشنبه در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۶۱۳۳۷۲۱۱۲۱ تماس حاصل کنند.

