
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنیوحرفهای کشور در رویداد ملی «توربو فروش»، با اشاره به ضرورت توانمندسازی مهارتآموختگان برای حضور مؤثر در عرصه تجارت الکترونیک، تأکید کرد: مهارتفروشی و بازاریابی دیجیتال باید بهصورت هوشمند، هدفمند و هماهنگ با نیازهای واقعی بازار طراحی شود تا زنجیره آموزش تا فروش بهطور کامل و یکپارچه شکل گیرد.
به گزارش تامین 24 به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنیوحرفهای کشور، غلامحسین محمدی، توانمندسازی مهارتآموختگان برای حضور مؤثر در حوزه تجارت الکترونیک و فروش آنلاین را ضروری دانست و گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز داریم که زنجیره آموزش تا فروش بهصورت هوشمند و یکپارچه طراحی شود و این امر به مهارتآموختگان امکان میدهد تا از مهارت خود در مسیر کسبوکار و درآمدزایی بهرهبرداری کنند.
وی همچنین به نقش تحول دیجیتال در بازار کار اشاره و تصریح کرد: در عصر جدید، مهارت فروش و بازاریابی دیجیتال بهاندازهی مهارتهای فنی اهمیت دارد و لازم است برنامههای آموزشی با نیازهای واقعی بازار، بهویژه در بسترهای آنلاین، همسو شود.
رئیس سازمان آموزش فنیوحرفهای، این رویداد را گامی مؤثر در پیوند میان آموزش مهارتی و فضای واقعی بازار دانست و همکاری بخش خصوصی و پلتفرمهای فروش اینترنتی را فرصتی طلایی برای ایجاد فرصتهای شغلی جدید برای مهارتآموختگان برشمرد.
بر اساس این گزارش، رویداد ملی توربو فروش از سلسله نشستهای آموزش کسب و کار و فروش اینترنتی ویژه مربیان و مهارتآموزان سازمان آموزش فنی و حرفهای کشور با حضور برخط محمدی و حضور «سیده فاطمه غفوریان» مشاور رئیس سازمان در گلستان برگزار شد.




