تامین ۲۴
پایگاه خبری رفاه و تأمین اجتماعی
گسترش روزافزون فعالیتهای حوزه بیمهای و درمانی به طور حتم نیازمند توسعه خدمات غیرحضوری در صندوقهای بیمهگر و بازنشستگی است، سازمان تأمین اجتماعی در این مسیر تحولی و توسعهمحور گام برداشته است به گونه ای که شاهد مراجعه ۱۳۰ میلیون نفر به سامانه خدمات غیرحضوری این سازمان هستیم.
دامون خدابنده، رئیس مرکز آمار، محاسبات و فناوری اطلاعات سازمان تأمین اجتماعی در گفتوگو با آتیه آنلاین به این موضوع اشاره کرد و گفت: سازمان تأمین اجتماعی بر خود تکلیف میداند تا خدمات خود را به سادهترین روشهای ممکن در اختیار جامعه مخاطبان که نیمی از جمعیت کشور را تشکیل میدهند، قرار دهد.