تامین ۲۴
پایگاه خبری رفاه و تأمین اجتماعی
به گزارش تامین24 به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان کرمانشاه، در این نشست تعاملی که در محل سامانه سامد و با هدف تقویت ارتباط بیواسطه با مردم برگزار شد، میثم حجتی پور ضمن بررسی مشکلات مطرحشده از سوی تماسگیرندگان، دستورات لازم را جهت پیگیری سریع و مؤثر مطالبات آنان صادر کرد.
در جریان این برنامه، موضوعاتی از جمله فرآیند رسیدگی به اسناد پزشکی، نوبتدهی مراکز درمانی، کمبود برخی خدمات تخصصی و راهکارهای افزایش رضایتمندی بیمهشدگان مطرح و مورد رسیدگی قرار گرفت.