مدیرعامل سازمان تأمیناجتماعی صبح امروز شنبه ۳۱ خرداد؛ با حضور در تعدادی از شعب این سازمان در تهران، ضمن بررسی روند ارائه خدمات سازمان به مردم از نزدیک در جریان فعالیتها، نحوه ارائه خدمات و عملکرد این شعب قرار گرفت.
۱۴۰۴/۰۴/۰۱ | ۱۱:۵۲
کد خبر: 22447
به گزارش آتیه آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، مصطفی سالاری در جریان بازدید از شعب ۱۸ و ۲۲ تأمیناجتماعی تهران، ارائه خدمات مختلف بیمهای به بیمهشدگان، کارفرمایان و بازنشستگان را مورد بررسی قرار داد.
در جریان این بازدیدها که با همراهی جمعی از مدیران سازمان انجام شد؛ سالاری در گفتوگو با کارکنان و مراجعین حاضر در شعب مذکور، جزییات و چگونگی ارائه انواع خدمات سازمان را جویا شد.
مدیرعامل سازمان تأمیناجتماعی در بازدید از بخشهای مختلف شعب بر لزوم خدمترسانی بدون اختلال و توقف به مردم تاکید کرد.
سالاری در این بازدید، بر استمرار امور و ماموریتهای سازمان و خدمترسانی به ذینفعان و عموم مردم بدون هرگونه اختلال و توقف تاکید کرد.
طراحی بیمههای نوآورانه برای حمایت از خانوادهدر پی تاکید معاون رئیسجمهور در امور زنان و خانواده بر لزوم طراحی سازوکارهای نوین بیمهای، توجه ویژهای به پوشش جامع و کارآمد زنان در برابر چالشهای معیشتی و اجتماعی مبذول شده است.
۱۱ ساعت پیش
پرداخت وام ضروری به بیش از ۱۱۸ هزار بازنشسته کشوریبازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری با جامعه آماری یک میلیون و ۸۵۰ هزار نفری، دریافت وام ضروری قرضالحسنه را به عنوان یکی از مطالبات جدی در راستای بهبود وضعیت معیشتی خود میدانند که براساس تازهترین دادههای آماری بیش از ۱۱۸ هزار نفر این مدل تسهیلات را دریافت کردند. قرار است تا پایان سال در ۱۰ مرحله تسهیلات موردنیاز در اختیار این افراد قرار گیرد.
پیروزی سهگانه: طرح تحول دیجیتال به نفع بیمهشدگان، کارفرمایان و تأمین اجتماعیمدیرکل نامنویسی و حسابهای انفرادی سازمان تأمیناجتماعی در پاسخ به این پرسش که تحقق کامل «طرح تحول دیجیتال و هوشمندسازی خدمات بیمهای» چه دستاوردهایی برای ذینفعان شامل بیمهشدگان، مستمریبگیران و کارفرمایان به همراه خواهد داشت؟» به تشریح مزایای این طرح پرداخت.