به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابطعمومی بهزیستی قم، صادق میرئی، مدیرکل بهزیستی استان امروز یکشنبه از ساعت ۱۰ تا ۱۱ با حضور در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت(سامد) پاسخگوی سوالات متنوع مردم در حوزه های مختلف خدمات بهزیستی بود .
یکی از مجاری شبکه یکپارچه ارتباط مردم با دولت (سامد) در سراسر کشور، سامانه تلفنی ۱۱۱ است که همه آحاد مردم ایران، میتوانند ایدهها، پیشنهادات، انتقادات، شکایات و درخواستهای خود را از دولت با آن مطرح کنند. در واقع هدف از راهاندازی این سامانه، پاسخگویی سریع و صحیح به مسائل و مشکلات مردم در رابطه با دستگاههای اجرایی است و متقاضیان با طرح نکات مورد نظر خود و دریافت «کد پیگیری»، امکان دنبال کردن موضوع مورد نظر را نیز دارند.
استانداری قم به صورت فصلی نسبت به حضور مدیران دستگاه های اجرایی در این سامانه و پاسخگوئی اقدام می کند، مردم استان میتوانند از طریق شمارهگیری تلفن ۱۱۱ (بدون کد و پیش شماره) بدون واسطه با مدیران ارتباط برقرار کنند.