معارفه مدیریت امور پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی البرز
معارفه مدیریت امور پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل تعاون،کار ورفاه اجتماعی البرز
استانها
۱۴۰۴/۰۳/۰۴ | ۱۱:۰۶
کد خبر: 22151
به گزارش آتیهآنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی البرز، حسین فلاح نژاد، ضمن برشمردن وظایف این حوزه و اهمیت آن در حوزه پرسنلی در کنار وظایف تخصصی گفت: مراجعان معاونت پشتیبانی پرسنل اداره هستند و رفع مشکلات و مسائل اداری پرسنل در این مدیریت در اولویت بوده و قطعا در عملکرد و بهره وری کارکنان و ارائه خدمت به مردم و جامعه هدف تاثیر چشمگیری خواهد داشت.
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان البرز افزود: مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی همچنین باید هم به مسائل و مباحث کارکنان و هم به نگرانیها و دغدغههای سازمانی، ساماندهی و چابک سازی نیروی انسانی، معیشت و ارتقا شغلی پرسنل بر اساس ضوابط قانونی، اجرای قوانین استخدامی و اداری و مالی جهت ارتقا پرسنل، آموزش وتوانمندسازی کارکنان و نیز امور تخصصی در حوزه های پشتیبانی و مالی توجه لازم کند تا گردش کار سازمان به نحو شایسته و با آرامش صورت پذیرد.
فلاح نژاد همچنین تاکید کرد: تمامی پرسنل اعم از کارشناسان و مدیران باید تمامی وظایف خود را در راستای ماموریتها و اهداف وزارت متبوع و سازمان با تعهد ، انضباط و شایستگی انجام داده و زمینه رشد و ارتقا این اداره کل و نیز رضایتمندی مردم و جامعه هدف از خدمات اداره را در استان فراهم آورند.
در ادامه این نشست مدیرکل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان از خدمات خلیل عبدالهی، مدیر سابق پشتیبانی ومنابع انسانی اداره کل تشکر و با اهدای لوح تقدیر از خدمات وی در دوره تصدی معاونت پشتیبانی تجلیل کرد و برای پرهام رضایی نسب سرپرست جدید پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل آرزوی موفقیت نمود.