آیین تجلیل از رابطین روابط عمومی شعب تأمین اجتماعی استان کرمانشاه
آیین تجلیل از رابطین روابط عمومی شعب تأمین اجتماعی استان کرمانشاه
۱۴۰۴/۰۲/۲۸ | ۱۶:۲۷
کد خبر: 20524
به گزارش تامین۲۴ به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان کرمانشاه، همزمان با ۲۷ اردیبهشتماه، روز ارتباطات و روابط عمومی، ادارهکل تأمین اجتماعی استان میزبان برنامهای دو بخشی شامل «کارگاه آموزشی کاربرد هوش مصنوعی در روابط عمومی» و «آیین تجلیل از رابطین روابط عمومی شعب تابعه» بود. این مراسم روز شنبه در مرکز آموزش مستقر در محل تأمین اجتماعی شعبه دو کرمانشاه و با حضور رابطین روابط عمومی ۱۸ شعبه استان برگزار شد. در نخستین بخش این برنامه، کارگاه آموزشی تخصصی با موضوع «کاربرد هوش مصنوعی در روابط عمومی» با تدریس محمد مهدی جهانبخش از اساتید دانشگاه و دانش آموخته حوزه هوش مصنوعی برگزار شد که در آن، شرکتکنندگان با مفاهیم نوین در حوزه فناوریهای هوشمند، ابزارهای تولید محتوا، تحلیل داده، طراحی کمپینهای ارتباطی و نیز مدیریت بحران رسانهای با بهرهگیری از ظرفیتهای هوش مصنوعی آشنا شدند. در ادامه این مراسم، آیین تجلیل از رابطین روابط عمومی و امور فرهنگی شعب تابعه با حضور مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه برگزار شد. این آیین با هدف تقدیر از تلاشهای بیوقفه رابطین در تبیین و انعکاس دستاوردهای سازمان به مخاطبان برگزار شد. اسکندر کاکایی در ابتدای سخنان خود ضمن تبریک روز ملی روابط عمومی، روابط عمومیها را چشم های بینای سازمانها دانست و با اشاره به اهمیت راهبردی این حوزه گفت: روابط عمومی پل ارتباطی بین مردم و سازمان است و نقشی کلیدی را در شکلگیری تصویر ذهنی مخاطبان از عملکرد سازمان ایفا میکند. وی در ادامه به آخرین مسائل بیمه ای سازمان تأمین اجتماعی در ارتباط با مخاطبان پرداخت و با اشاره به بند (د) ماده ۲۸ قانون برنامه هفتم توسعه کشور، افزود: روابط عمومیها میتوانند با تبیین دقیق، شفاف و بههنگام سیاستها و الزامات قانونی، نقش مؤثری در اقناع افکار عمومی و جلب مشارکت شرکای اجتماعی ایفا کنند؛ امری که در اجرای موفق برنامههای سازمان تأثیر بسزایی دارد. مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه با تشریح جایگاه سازمان تأمین اجتماعی بهعنوان نهادی عمومی غیردولتی دارای استقلال مالی، بیان کرد: این سازمان از محل منابع داخلی حاصل از حق بیمهها و سرمایهگذاریها، تعهدات گستردهای را در قبال جمعیتی عظیم از بیمهشدگان و مستمریبگیران ایفا میکند که شایسته است ابعاد آن برای جامعه تبیین شود. پرداخت ماهانه بیش از ۸۴ هزار میلیارد تومان مستمری به بازنشستگان کرمانشاهی کاکایی با اشاره به پرداخت ماهانه بیش از ۸۴ هزار میلیارد تومان بابت مستمری بازنشستگان، گفت: این حجم از خدمات در شرایط اقتصادی خاص کشور، تحت تحریمهای ظالمانه و محدودیتهای موجود بخش انرژی، حاصل تلاش جمعی تمامی ارکان سازمان از جمله روابط عمومیهاست. وی با تأکید بر اینکه اطلاعرسانی صرفاً انتقال داده نیست، بلکه فرآیندی عمیق برای آگاهیبخشی و اعتمادسازی است، گفت: روابط عمومیها باید با تحلیل دقیق، روایتگری حرفهای و زبان تأثیرگذار، خدمات و دستاوردهای سازمان را به جامعه هدف منتقل کنند. کاکایی با اشاره به تنوع و گستردگی خدمات سازمان تأمین اجتماعی، گفت: این سازمان با بهرهگیری از نیروی انسانی متخصص و ساختار اجرایی چابک، خدمات متنوع بیمهای، درمانی و حمایتی را در سطح کشور ارائه میدهد که بازتاب رسانهای دقیق آن، مستلزم فعالیت هدفمند روابط عمومیهاست. وی با اشاره به طرحهای ۲۰ گانه تحولی که توسط مدیرعامل سازمان طراحی و ابلاغ شده است، افزود: در این طرحها نقش روابط عمومی نهتنها در اطلاعرسانی، بلکه در مشارکت راهبردی در سیاستگذاریهای سازمانی برجسته شده است. مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمانشاه همچنین به اقدامات اخیر این سازمان در حوزه بازنشستگان اشاره و بیان کرد: اجرای سه مرحله متناسبسازی و همچنین پرداخت داوطلبانه ۱۰ درصد افزایش مستمری به حداقلبگیران از محل منابع داخلی، نشانگر مسئولیتپذیری سازمان نسبت به حفظ قدرت خرید این قشر شریف جامعه است. وی تأکید کرد: سازمان تأمین اجتماعی، یک نهاد درآمد–هزینهای است که اگرچه به دنبال سود اقتصادی نیست، اما پایداری منابع آن برای تداوم خدمات به بیش از ۵۴ درصد جمعیت کشور، نیازمند حمایت و همافزایی همهجانبه است. کاکایی در ادامه افزود: در حال حاضر قریب به ۵ میلیون نفر مستمریبگیر که با افراد تحت پوشش خود به ۹ میلیون نفر خواهند رسید و نیز بیش از ۱۵ میلیون نفر بیمهشده اصلی، جامعه هدف سازمان را تشکیل میدهند که اطلاعرسانی مستمر، شفاف و مسئولانه به آنان، وظیفهای خطیر بوده که این مهم بر عهده روابط عمومی است. وی ضمن قدردانی از تلاشهای رابطین روابط عمومی شعب استان، گفت: زحمات بیوقفه شما در انعکاس خدمات سازمان، نقش مؤثری در افزایش سرمایه اجتماعی…
رشد ۵ درصدی بیماران بستری در بیمارستانهای تأمین اجتماعی قزوینمدیر درمان تامین اجتماعی استان قزوین گفت: تعداد بیماران بستری در دو بیمارستان ملکی رازی قزوین و تاکستان در پنج ماهه نخست سال جاری با رشد ۵ درصدی نسبت به سال قبل به ۱۳ هزار و ۲۱۲ نفر رسید.
۵ روز پیش
ارتقای رضایتمندی در بیمارستان شهید املاکی لنگرودرئیس بیمارستان شهید املاکی از رشد بیش از 40 درصدی مراجعین و خدمات ارائه شده در 3 ماهه اول سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و این افزایش را بیانگر افزایش رضایتمندی و حاصل کیفیت و عملکرد مطلوب مجموعه مدیریت درمان تامین اجتماعی گیلان و بیمارستان شهید املاکی لنگرود دانست.