تامین ۲۴/ مهندس علی معیری افزود: بیش از ١٩ هزار بازدید در ٢٠ روز پس از راه اندازی پلتفرم یکپارچه دولت انجام شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، وی ادامه داد: مخاطبان از سرویس های مبتنی بر موبایل سازمان تامین اجتماعی (پلتفرم یکپارچه دولت همراه) استقبال خوبی کردند.
مهندس معیری گفت: با هدف افزایش ضریب امنیتی و با توجه به لزوم هویت سنجی، ضروری است در صورت عدم مراجعه مخاطب به سامانه سوابق، ابتدا به سامانه سوابق به نشانیsabeghe.tamin.ir مراجعه و پس از تکمیل فرم و دریافت پیامک تایید، بدون محدودیت از خدمات این سازمان بر بستر موبایل با شماره گیری کد دستوری #١٤٢٠*٤*استفاده کنند.
وی اظهار داشت: علاوه بر سرویس های وضعیت بیمه پردازی، استحقاق درمان، نمایش فیش مستمری بگیران، اطلاع رسانی قوانین سازمان و اکنون نوبت دهی مراکز درمانی در چند استان از جمله البرز و گیلان از طریق این بستر مهیا شده است.