مدیرکل تأمیناجتماعی استان ایلام در دیدار با اعضای کانون بازنشستگان همکار این سازمان در استان ، ضمن تأکید بر لزوم تکریم و خدمترسانی شایسته به پیشکسوتان، از پیگیری جدی مطالبات این قشر در حوزه افزایش حقوق و اجرای قانون متناسبسازی خبر داد.
به گزارش تامین24 به نقل از روابط عمومی ادارهکل تأمیناجتماعی استان ایلام، مظفر حیدری در این نشست صمیمی با اشاره به جایگاه ویژه بازنشستگان اظهار کرد: بازنشستگان گنجینههای ارزشمند سازمان تأمیناجتماعی هستند و با سالها تلاش صادقانه، فرهنگ تجربه، مردمداری و تعهد را در بدنه این سازمان نهادینه کردهاند.
وی با بیان اینکه بالندگی و پایداری سازمان تأمیناجتماعی در گرو حفظ امنیت و رفاه اجتماعی است، تصریح کرد: نقش پیشکسوتان در دستیابی به اهداف متعالی سازمان و خدمترسانی به جامعه بیمهشدگان انکارناپذیر است و ما خود را ملزم به حفظحرمت و پیگیری دغدغههای معیشتی این عزیزان میدانیم.
مدیرکل تأمیناجتماعی استان ایلام در خصوص مطالبات مطرح شده در این نشست گفت: موضوع افزایش حقوق و اجرای دقیق و عادلانه طرح متناسبسازی مستمریها، از اولویتهای اصلی سازمان در سطح کلان و استانی است.
وی گفت: ما تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا در چارچوب قوانین و ساختارهای موجود، دغدغههای بهحق بازنشستگان را پیگیری کرده و به نتایج مطلوب برسانیم.
حیدری در پایان خاطرنشان کرد: خروجی این جلسات هماندیشی، شناسایی دقیقتر چالشها و ارائه راهکارهای عملیاتی برای ارتقای سطح معیشت و رفاه اجتماعی بازنشستگان است و این مسیر تعاملی با کانونهای بازنشستگی با قوت ادامه خواهد یافت.
در این دیدار، اعضای کانون بازنشستگان نیز ضمن تقدیر از نگاه تعاملی مدیریت استان، به بیان چالشها و انتظارات خود در زمینههای مختلف بهویژه مسائل معیشتی پرداخته و خواستار تداوم پیگیریهای مستمر برای تحقق مطالبات قانونی خود شدند.