علی ترک، مدیر درمان تأمیناجتماعی استان اصفهان از ارتقای رتبه خرید راهبردی این مدیریت از جایگاه بیستوپنجم به رتبه نخست در سطح کشور خبر داد و این موفقیت را یکی از دستاوردهای مهم حوزه درمان استان عنوان کرد.
به گزارش تامین24 به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تأمیناجتماعی استان اصفهان، ترک در آیین معارفه سرپرست اداره بیماریهای مزمن و سالمندی و سرپرست اداره ارتباطات مردمی مدیریت درمان، ضمن تبریک به مسئولان جدید، بر اهمیت تقویت ارتباط با جامعه هدف و حضور مؤثر در بطن سیستم درمانی تأکید کرد.
وی با بیان اینکه ارتباط مستمر با ذینفعان، از جمله جامعه کارگری، بازنشستگان و مراجعان، نقش مهمی در ارتقای کیفیت خدمات دارد، افزود: تصمیمگیران باید در جریان واقعی مشکلات و فرآیند ارائه خدمت قرار داشته باشند و از فضای اجرایی و دغدغههای بیماران دور نمانند.
مدیر درمان تأمیناجتماعی استان اصفهان همچنین با اشاره به اجرای طرح پزشک خانواده و نظام ارجاع در کشور و پایلوت شدن استان در این زمینه، بر لزوم هدفمند شدن ارجاع بیماران و رفع چالشهای موجود بهویژه در حوزه کمبود پزشک متخصص تأکید کرد.
ترک در ادامه به اجرای پروژه سفیران سلامت، اهمیت حوزه ارتباطات مردمی (CRM) و ضرورت شناخت دقیق مشکلات مراجعان اشاره کرد و گفت: خدمترسانی مؤثر زمانی محقق میشود که مدیران و مسئولان از نزدیک در جریان مسائل و نیازهای بیمهشدگان و مراجعهکنندگان باشند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملکرد موفق مراکز درمانی تأمیناجتماعی استان، از کسب رتبه نخست کشوری بیمارستان شریعتی و رتبه دوم بیمارستان دکتر غرضی در حوزه اعمال جراحی خبر داد و این موفقیت را حاصل تلاش مجموعه درمانی استان دانست.
مدیر درمان تأمیناجتماعی استان اصفهان همچنین با اشاره به پروژههای در دست اجرا، از خرید و در حال راهاندازی بودن سنگشکن ۱۶۰ میلیارد تومانی و دیزل ژنراتور ۵۰ میلیارد تومانی در بیمارستان شریعتی و نیز پیگیری پروژه نصب دستگاه سیتیاسکن بیمارستان غرضی خبر داد.
وی با بیان اینکه مشکلات نقدینگی همچنان از چالشهای جدی حوزه درمان است، گفت: در کنار این مسائل، تلاش برای بهبود شرایط کاری پرستاران و پیگیری مطالبات آنان نیز با جدیت دنبال میشود.
ترک همچنین از بازدید قریبالوقوع دکتر سالاری از استان اصفهان خبر داد و این فرصت را برای طرح مسائل و پیگیری مطالبات درمانی استان مغتنم دانست.
او در پایان با تأکید بر اهمیت استفاده بهینه از ظرفیتهای موجود، به طرحهایی برای بهرهبرداری از فضاهای بلااستفاده در حوزه دندانپزشکی کمالپور با همکاری دانشگاه آزاد اشاره کرد و گفت: توسعه خدمات دندانپزشکی برای بیماران تأمیناجتماعی از اولویتهای در دست بررسی است.
در پایان احسان خدادی بهعنوان سرپرست اداره ارتباطات مردمی و دکتر افتکاری، بهعنوان سرپرست اداره بیماری های مزمن و سالمندی مدیریت درمان تامین اجتماعی معرفی شدند.