مدیر درمان تأمین اجتماعی زنجان در نشست با کانون بازنشستگان، برنامهریزی برای بهبود فرآیندهای درمانی و افزایش رضایتمندی بیمهشدگان را از اولویتهای این مدیریت عنوان کرد.
به گزارش تامین24 به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تأمیناجتماعی زنجان، در نشستی که با حضور عباس مرتضوی، مدیر درمان استان و عیسی نجفی، رئیس کانون بازنشستگان و مستمریبگیران استان و اعضای هیاتمدیره کانون، برگزار شد پیشنهادها، دغدغهها و مطالبات بازنشستگان و مستمریبگیران در حوزه خدمات درمانی مطرح و بررسی شد.
مرتضوی ضمن تأکید بر اهمیت نظرات جامعه بازنشستگی در ارتقای کیفیت خدمات، اظهار کرد: برنامهریزی برای بهبود فرآیندهای درمانی و افزایش رضایتمندی بیمهشدگان از اولویتهای مدیریت درمان استان است.
عیسی نجفی نیز با قدردانی از توجه مدیریت درمان به مسائل بازنشستگان، خواستار تقویت تعاملات و رفع برخی مشکلات موجود در روند ارائه خدمات درمانی شد.
در پایان این نشست، طرفین بر ادامه همکاریها و پیگیری مصوبات جلسه در راستای بهبود خدمات درمانی تأمین اجتماعی تأکید کردند.