
در راستای توسعه تعاملات بینسازمانی و تسهیل ارائه خدمات به جامعه هدف، مدیرکل تأمین اجتماعی استان کرمان به همراه معاون بیمهای و رئیس اداره اجرائیات با مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان دیدار و گفتوگو کرد.
به گزارش تامین24 به نقل از روابط عمومی اداره کل تامیناجتماعی استان کرمان، در این دیدار، محمود شیخ شعاعی ضمن معرفی اجمالی خدمات و اهداف کلی سازمان تأمین اجتماعی، به پوشش 152 هزار کارگاه فعال در سطح استان اشاره و بیان کرد: هدف از برگزاری این نشست، ایجاد راهکارها و ترسیم مسیری مشترک برای تسریع و تسهیل امور جامعه هدف با همکاری دستگاههای اجرایی استان است.
مدیرکل تأمیناجتماعی استان کرمان با تأکید بر رویکرد سازمان در توسعه خدمات غیرحضوری افزود: در ستاد مرکزی سازمان تأمیناجتماعی، تعاملات و توافقنامههایی با اداره کل ثبت اسناد و املاک کشور در حال پیگیری است تا با تکمیل سامانههای خدمات غیرحضوری، فرآیند ارائه خدمات به ذینفعان تسهیل شود. در همین راستا، همراهی و همکاری اداره کل ثبت اسناد و املاک در استان و شهرستانها، بهویژه در حوزه استعلامات، نقش مؤثری در تسریع امور خواهد داشت.
شیخشعاعی تصریح کرد: این نشست میتواند با ایجاد همافزایی، تعامل و همفکری بین دو دستگاه، به دستیابی به نتایج واحد و ارتقای سطح خدمترسانی به جامعه هدف منجر شود.
در ادامه، هاشمی، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان با معرفی سامانه «کاتب» و تشریح نحوه انجام استعلامات بیندستگاهی، گفت: این اداره کل آمادگی کامل دارد تا با همکاری سازمان تأمین اجتماعی، مسیر خدمترسانی به مردم را کوتاهتر و کارآمدتر کند.