
مدیر درمان تأمیناجتماعی همدان در بازدید میدانی از کلینیک تخصصی شهید شهبازی، ضمن بررسی مسائل و نیازهای واحدها، راهکارهایی برای بهبود کیفیت خدمات و دسترسی آسانتر بیمهشدگان به خدمات درمانی ارائه داد.
به گزارش تامین24 به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامیناجتماعی استان همدان، حسن عروتیموفق، مدیر درمان استان به همراه بیکمحمدی، معاون درمان و ترکمان، رئیس اداره کلینیکها و درمانگاههای مدیریت درمان، از کلینیک تخصصی شهید شهبازی بازدید میدانی کرد.
در این بازدید، مدیر درمان ضمن حضور در بخشها و گفتوگو با کارکنان و کادر درمان، مسائل، نیازها و چالشهای موجود در مرکز را از نزدیک بررسی کرد. همچنین گزارش جامعی از عملکرد روزانه و ماهانه واحدها ارائه شد و روند ارائه خدمات، حجم مراجعات، کمبودها و اولویتهای بهبود مورد ارزیابی قرار گرفت.
عروتیموفق بر ارتقای کیفیت خدمات، بهبود فرایندهای داخلی، تسهیل دسترسی بیمهشدگان به خدمات درمانی تأکید کرد و راهکارهایی برای رفع برخی از مشکلات مطروحه از سوی واحدها ارائه داد.
کلینیک تخصصی شهید شهبازی در سال ۱۳۹۳ افتتاح شد و هماکنون به عنوان یکی از مراکز مهم درمانی تأمین اجتماعی در همدان، خدمات متنوع تشخیصی و درمانی را به بیمهشدگان ارائه میدهد. این کلینیک دارای بخشها و تخصصهای مختلف از جمله جراحی عمومی، جراحی زنان، پوست،اطفال،نورولوژی، روانپزشکی، داخلی، پزشک عمومی، دندانپزشکی، آزمایشگاه، رادیولوژی، داروخانه، مامایی ،خدمات پرستاری، کلینیک دیابت وغربالگری بیماریهای زنان است.
این مرکز بهصورت همهروزه و در دو نوبت صبح و عصر با استفاده از سامانه نوبتدهی غیرحضوری آماده ارائه خدمات به بیمهشدگان است.







