
در راستای تقویت همکاریهای بیننهادی و ارتقای کیفیت خدماترسانی به جامعه هدف، مدیرکل تأمیناجتماعی استان گلستان و مدیر امور شعب بانک ملی ایران در استان، در نشستی کاری به بررسی راهکارهای توسعه تعاملات مشترک و افزایش رضایتمندی بیمهشدگان پرداختند.
به گزارش تامین24 به نقل از روابط عمومی اداره کل تأمیناجتماعی گلستان، در ادامه سلسله اقدامات بانک ملی ایران برای تعمیق تعاملات سازنده با نهادهای استانی و ارتقای سطح رضایتمندی شرکای سازمانی، نشستی صمیمانه و کاری بین ابوالقاسم نوروزعلی، مدیرکل تأمین اجتماعی استان گلستان و هدایتی، مدیر امور شعب بانک ملی ایران در استان برگزار شد.
در این دیدار راههای توسعه همکاریهای مشترک و بهبود کیفیت خدمات ارائهشده به بیمهشدگان و ذینفعان تأمین اجتماعی بررسی شد.
مدیر امور شعب بانک ملی استان گلستان در این نشست با تأکید بر جایگاه رفیع بانک ملی به عنوان نمادی از اعتماد ملی، بر عزم این بانک برای ارائه خدمات سریع، دقیق و نوین به تمامی سازمانها و آحاد مردم به ویژه نهاد بزرگ تأمین اجتماعی تأکید کرد.
وی بهبود مستمر کیفیت ارتباط با شرکای استانی را از اولویتهای مدیریتی خود برشمرد.
در پایان، نوروزعلی نیز این نشست را گامی مثبت در راستای تحقق شعار خدماترسانی مؤثر و چابک دانست و ابراز امیدواری کرد با تعامل مستمر و همکاری نزدیک با بانک ملی، شاهد ارتقای محسوس در کیفیت خدمترسانی به جامعه بزرگ بیمهشدگان استان باشند.