
نظر به ایجاد بستر مناسب در خصوص ارتباط مستقیم با مخاطبین همراه با تکریم و کرامت انسانی، مدیر کل تامین اجتماعی استان قزوین در نهم آذر ماه 1404 در سامانه سامد " سامانه ارتباطات مردمی دولت" حضور خواهد یافت.
به گزارش تامین24 به نقل از روابط عمومی اداره کل تامیناجتماعی قزوین، در چارچوب نظامنامه ارتباطات مردمی و با هدف افزایش سرعت و کیفیت پاسخگویی به مسائل و درخواستهای شهروندان، شهرام انصاری، مدیرکل تامین اجتماعی استان، روز یک شنبه 9 آذر ماه 1404، ساعت 9 صبح از طریق شماره ۱۱۱ پاسخگوی سوالات،مشکلات و انتقادات هم استانیهای عزیز خواهد بود.
لذا از کلیه مخاطبین جامعه 68 درصدی تحت پوشش در استان صنعتی و کارگر نشین قزوین اعم از بیمهشدگان، مستمری بگیران و کارفرمایان دعوت بعمل می آید جهت طرح سوالات و خواسته های بیمهای خود با شماره 111 تماس حاصل کنند.
سامانه ارتباطی مردم و دولت (سامد ۱۱۱) بهترین وسیله ارتباطی بیواسطه مردم و دولت برای بیان انتقادات، درخواست ها، گزارش ها و پیشنهادات مردمی است و این فرصت را برای مسئولان فراهم کرده تا از مسائل و مشکلات مردم، آگاه شوند و برای رفع آن برنامهریزی و تدابیری را اتخاذ کنند.








