
مدیرکل تأمین اجتماعی چهارمحال و بختیاری در بازدید از شعبه بن بر اهمیت ارتقای کیفیت خدمات، دقت در پاسخگویی به مراجعان، تسریع در انجام امور و تکریم ارباب رجوع تأکید کرد.
به گزارش تامین24 به نقل از روابط عمومی اداره کل تأمیناجتماعی چهارمحال و بختیاری، در این بازدید که با هدف بررسی روند ارائه خدمات بیمهای و حمایتی انجام شد، عبدالله مختاری از نزدیک در جریان فرآیند خدمترسانی، چالشهای اجرایی و نیازهای این شعبه قرار گرفت.
مدیرکل تأمین اجتماعی چهارمحال و بختیاری در حین بازدید، با کارکنان شعبه بن گفتوگوی صمیمانهای داشت و بر اهمیت ارتقای کیفیت خدمات، دقت در پاسخگویی به مراجعان، تسریع در انجام امور و تکریم ارباب رجوع تأکید کرد.
وی رضایتمندی بیمهشدگان و مستمریبگیران را محور اصلی تمامی فعالیتهای این اداره کل برشمرد.
پس از این بازدید، در جلسهای که با حضور مدیر کل و کارکنان شعبه با محوریت برنامهریزی برای بهبود شاخصهای عملکردی برگزار شد، موضوعات متعددی از جمله برنامهریزی برای وصول مطالبات جاری و معوق، صورتبرداری از کارگاههای شهرستان، تعامل مؤثر واحد وصول حق بیمه با بازرسی کارگاهها در خصوص لیست حق بیمه کارگاههای مشمول کمک دولت، کشف فرارهای بیمهای از طریق بازرسی و حسابرسی، بررسی دستمزد بازنشستگان پیش از موعد، مدیریت تقسیط بدهی، برنامهریزی جهت تشکیل منظم هیاتهای بدوی در شعبه، افزایش بازرسیهای کشفی و ابلاغ فرم شماره 2 تبصره الحاقی به ماده 37 قانون مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
این بازدید میدانی در چارچوب برنامههای نظارتی و ارتقای خدمترسانی اداره کل تأمین اجتماعی استان انجام شده است.
