
مدیرکل تامین اجتماعی استان خوزستان در راستای تعامل دولت با مردم و برقراری ارتباط دو سویه و صمیمانه بین اقشار مختلف جامعه و مسئولین از طریق تلفن ۱۱۱ سامانه سامد پاسخگوی سوالات، درخواستها و مشکلات هماستانیها خواهد بود.
به گزارش تامین24 به نقل از روابط عمومی ادارهکل تأمیناجتماعی خوزستان، در چارچوب نظامنامه ارتباطات مردمی و با هدف افزایش سرعت و کیفیت پاسخگویی به مسائل و درخواستهای شهروندان، عبدالرضا روشنی، مدیرکل تامین اجتماعی استان، روز یک شنبه 11 آبان ماه 1404، از ساعت 08:30 الی10:00، از طریق شماره ۱۱۱پاسخگوی سوالات،مشکلات و انتقادات هم استانیهای عزیز خواهد بود.
این حضور برخط و مستقیم در بستر سامانه تلفنی ۱۱۱، فرصتی ارزشمند را برای هماستانیهای فراهم میکند تا بتوانند به صورت بیواسطه مسائل و درخواستهای خود را با مدیرکل تأمین اجتماعی استان خوزستان مطرح کرده و پاسخهای دقیق و کارشناسی دریافت کنند.
سامانه ارتباطی مردم و دولت (سامد ۱۱۱) بهترین وسیله ارتباطی بی واسطه مردم و دولت برای بیان انتقادات، درخواست ها، گزارش ها و پیشنهادات مردمی است و این فرصت را برای مسئولان فراهم کرده تا از مسائل و مشکلات مردم، آگاه شوند و برای رفع آن برنامهریزی و تدابیری را اتخاذ کنند.









