مدیر درمان تأمین اجتماعی همدان با اشاره به مراجعه بیش از ۱۱۰ هزار بیمهشده به بیمارستان دکتر غرضی، از افزایش رضایتمندی بیماران به ۸۴ درصد در سهماهه سوم سال جاری خبر داد.
به گزارش تامین24 به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامیناجتماعی همدان، حسن عروتی موفق در نشست تعاملی با مسئولان واحدهای بیمارستان دکتر غرضی ملایر با تقدیر از تلاشهای مجموعه بیمارستان، گفت: بیش از110هزار بیمهشده ملایری برای دریافت خدمات درمانی به این بیمارستان مراجعه میکنند و این استقبال تنها بهدلیل رایگان بودن خدمات نیست، بلکه نشان از کیفیت خدمات و رضایتمندی بیماران دارد.
مدیر درمان تأمین اجتماعی همدان بیان کرد: رضایتمندی بیماران در سهماهه سوم سال جاری به ۸۴ درصد رسیده که این شاخصها بهصورت مستمر از سوی سازمان مرکزی پایش میشود.
وی همچنین بر مدیریت بهینه منابع و هزینهها تأکید کرد و گفت: در شرایط فعلی اقتصادی و تأخیر در دریافت بخشی از مطالبات از دولت، وظیفه همه ماست که منابع سازمان را با دقت و وجدان کاری مصرف کنیم، چراکه این منابع، متعلق به بیمهشدگان است.
عروتی موفق با اشاره به فعالسازی سامانه “رسا” در مراکز درمانی گفت: ثبت دقیق اقلام مصرفی و پرداخت مبتنی بر عملکرد، موجب شفافیت مالی و افزایش بهرهوری مراکز درمانی خواهد شد.
وی همچنین بر استفاده از پرسنل باتجربه در بخشهای حساس مانند اورژانس و آموزش نیروهای تازهوارد تأکید کرد و افزود: رضایتمندی همکاران و مراجعین، اولویت اصلی مدیریت درمان استان است و مسئولان واحدها باید ارتباط مستمر و تعاملی با کارکنان داشته باشند.