مدیرکل تأمین اجتماعی استان آذربایجانشرقی گفت: در سال گذشته ۵۶۰ هزار نفر از خدمات غیرحضوری سازمان بهرهمند شدند که این امر نشاندهنده تبدیل شدن خدمات الکترونیکی به یک مطالبه جدی در جامعه است.
به گزارش تامین24 به نقل از روابط عمومی ادارهکل تأمین اجتماعی استان آذربایجانشرقی، یونس دباغ صادقیپور همزمان با رویداد نمایشگاه الکامپ ضمن اشاره به عملکرد سال گذشته این سازمان در استان بیان کرد: طی سال گذشته ۱۷۰ هزار نفر به شعب تأمین اجتماعی استان مراجعه کرده که در مقابل آن 560 هزار نفر از خدمات غیرحضوری بهرهمند شدهاند. این استقبال شرکای اجتماعی از خدمات غیرحضوری نشان از تبدیل شدن خدمات الکترونیکی و غیرحضوری به یک مطالبه جدی در جامعه است.
وی افزود: با اضافه شدن پنج خدمت جدید ویژه بیمهشدگان، بازنشستگان و کارفرمایان به فهرست خدمات قابل ارائه در برنامه کاربردی(اپلیکیشن) تلفن همراه «تأمین من»، خدمات غیرحضوری در تأمین من به 59 خدمت افزایش یافت.
مدیرکل تأمین اجتماعی آذربایجانشرقی با تأکید بر ضرورت توسعه خدمات الکترونیکی، بیان کرد: استقبال شرکای اجتماعی از این خدمات نشان میدهد که جامعه به سمت مطالبهگری جدی در حوزه خدمات غیرحضوری حرکت کرده و سازمان باید همگام با این روند، زیرساختهای دیجیتال خود را تقویت کند.