تامین ۲۴
پایگاه خبری رفاه و تأمین اجتماعی
به گزارش تامین24 به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان، در این رویداد که با هدف رسیدگی مستقیم به درخواستها و مشکلات مراجعان در حوزههای مختلف از جمله خدمات درمانی، تأمین اجتماعی، روابط کار و تسهیلات برگزار شد، حجت عبدلی، معاون پشتیبانی و محمودرضا فرقانی، رئیس اداره بازرسی مدیریت درمان تأمین اجتماعی گلستان، ضمن گفتوگوی چهرهبهچهره با مراجعان، به بررسی دقیق مسائل آنان پرداخته و راهکارهای اجرایی برای رفع مشکلات ارائه کردند.
مسئولان حاضر همچنین بر پیگیری مستمر تا حصول نتیجه و ارتقاء کیفیت خدمات درمانی و بیمهای تأکید کردند.