به گزارش تامین24 به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی قم، علی موسوی مدنی در گفتگویی با اشاره به انجام ارزیابیهای منظم و کارشناسی فصلی سازمان تامین اجتماعی از ادارات کل استانی بیان کرد: این بررسی عملکرد در ۹ حوزه فنی و تخصصی و با توجه به شاخصهای اعلامی توسط کارشناسان ستاد مرکزی سازمان تامین اجتماعی صورت می پذیرد.
مدیرکل تامین اجتماعی قم با تبریک کسب این مقام ارزشمند به تمام همکاران شاغل در اداره کل و شعب گفت: با بررسی کارشناسی نقاط قوت و ضعف در حوزههای عملکردی و با اتخاذ روشهای اصولی و مبتنی بر کار کارشناسی به تقویت نقاط قوت پرداخته و با احصاء مسائل و مشکلات مطرح شده به عنوان نقاط ضعف، راهکارهای لازم برای رفع آنها هم تدبیر خواهد شد.
وی با بیان اینکه اداره کل تامین اجتماعی قم در حوزه معاونتهای تخصصی منابع و تعهدات بیمهای و همچنین معاونت توسعه مدیریت، این اداره کل توانست با بهبود روشها و اصلاح فرایندهای خدمترسانی در مجموع به رتبه اول کشوری دست یابد، بیان کرد: ۴ شاخص تحقق وصولی، کنترل و نظارت بر تعهدات بلند مدت، ساماندهی و نظارت بر بیمهشدگان خاص و همچنین ارتقای خدمات الکترونیک و سرویسهای غیرحضوری به همراه سایر شاخصهای عمومی، ملاک ارزیابی عملکرد تامین اجتماعی قم توسط سازمان مرکزی بود که امتیاز 97.34 از ۱۰۰ به استان قم اختصاص پیدا کرد.
موسوی مدنی با تاکید بر انجام بازدیدهای نظارتی منظم از شعب و بررسی میدانی فرایندهای خدمترسانی به مردم گفت: در راستای ایفای حقوق شهروندی، عوامل احتمالی نارضایتی مردم از نحوه خدمترسانی، جمع آوری و تصمیم لازم برای کاهش و یا رفع موانع اتخاذ خواهد شد.
اداره کل تامین اجتماعی قم با ۴ شعبه اصلی، ۲ شعبه اقماری و پنج کارگزاری رسمی به بیش از 869 هزار بیمه شده زیرپوشش خود خدمات مختلف بیمهای ارائه میکند.
ادارات کل البرز، ایلام و کهگیلویه و بویراحمد به ترتیب رتبه های دوم تا چهارم کشور را در ارزیابی عملکرد سه ماهه نخست امسال به خود اختصاص دادند.