به گزارش تامین24 به نقل از ایرنا، مهدی محصل با بیان این مطلب افزود: سامانه جدید نوبتدهی تلفنی با شماره تماس ۳۷۰۱۲ و پشتیبانی ۶۰ خط، بهصورت متمرکز راهاندازی شده و از این پس بیمهشدهها میتوانند برای دریافت نوبت با این شماره تماس بگیرند.
مدیر درمان تامین اجتماعی قم بیان کرد: با راهاندازی سامانه یکپارچه، علاوه بر تجمیع نوبتدهی تلفنی، امکان پاسخگویی سریعتر و پشتیبانی گستردهتر فراهم شده و فرآیند دریافت نوبت برای بیماران آسانتر و دقیقتر صورت میگیرد.
روشهای اینترنتی و موبایلی نوبتدهی نیز فعال است
محصل همچنین گفت: علاوه بر سامانه تلفنی، دو روش دیگر نیز برای نوبتگیری پیشبینی شده است؛ نخست نوبتدهی اینترنتی از طریق نشانی https://rayteb.tamin.ir/qom و دوم نوبتگیری از طریق کد دستوری (USSD) به شماره#۲۵۱۴۲۰۴* هستند.
هماکنون سه مرکز درمانی ملکی سازمان تامین اجتماعی در استان قم فعال هستند که شامل مرکز بوعلی در خیابان امام خمینی(ره)، مرکز دکتر غرضی در بلوار ۱۵ خرداد و مرکز ۲۲ بهمن در بلوار امین است؛ تنها مرکز بستری سازمان در استان، بیمارستان امام رضا(ع) است که با ۱۲۵ تخت اسمی و ۱۱۷ تخت فعال، خدمات درمانی به بیمهشدهها ارائه میدهد.