حضور مدیرکل تامین اجتماعی قم در سامانه سامد و پاسخگویی به مردم
حضور مدیرکل تامین اجتماعی قم در سامانه سامد و پاسخگویی به مردم
مدیرکل تامین اجتماعی قم امروز یکشنبه در مرکز سامد استان حضور یافت و از طریق سامانه تلفنی ارتباط مردم با دولت ضمن پاسخگویی به درخواستهای شهروندان؛ در جریان مشکلات و دغدغههای آنان قرار گرفت.
۱۴۰۴/۰۲/۲۹ | ۱۰:۴۱
کد خبر: 20522
مریم حسینی| به گزارش تامین۲۴ به نقل از روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی قم، علی موسویمدنی در حاشیه حضور در سامد در گفتگویی با تأکید بر اهمیت پاسخگویی بیواسطه به مردم گفت: از طریق بازدیدهای میدانی، دیدارهای چهره به چهره و پاسخگویی تلفنی در جریان مشکلات مردم قرار میگیرم و با اتخاذ تصمیمات لازم تلاش خواهیم کرد گره از مشکلات مخاطبان سازمان باز کنیم. وی افزود: در ارتباط تلفنی امروز نیز جمعی از کارفرمایان، بیمه شدگان و مستمریبگیران تامین اجتماعی قم دغدغههای خود را در حوزههای بازرسی کارگاهها، بیمه کارگران ساختمانی، مشاغل سخت و زیانآور، بیمه قالیبافان و بازنشستگی مطرح کردند که پس از بررسی درخواستها، دستور لازم برای رسیدگی و حل مشکلات صادر شد. مدیرکل تامین اجتماعی قم با اشاره به اینکه ارتباط مستمر با مردم و شنیدن مشکلات از اولویتهای کاری مدیران تامین اجتماعی استان است، تأکید کرد: این مسیر ادامه خواهد داشت و تلاش میکنیم در کنار مردم برای حل مشکلات آنان گامهای مؤثری برداریم. دیدارهای مردمی و پاسخگویی به مردم از سوی مدیرکل تامین اجتماعی قم، در راستای افزایش شفافیت، رفع مشکلات و تعامل مستقیم با شهروندان و مخاطبان این سازمان بصورت مستمر و طبق برنامهریزی منظم انجام میشود. سامد، سامانه تلفنی ارتباط مردم و دولت به شماره ۱۱۱ است که شهروندان میتوانند از طریق آن مسایل، مشکلات و درخواست های خود را به گوش مدیران و مسئولان برسانند و از طریق کد رهگیری دریافت شده آنها را پیگیری کنند. دیدارهای مردمی مدیرکل تامین اجتماعی استان قم نیز هر هفته روزهای دوشنبه برگزار میشود و متقاضیان میتوانند در تماس با شماره تلفن ۳۷۷۰۸۸۸۲ در این دیدارها حضور یابند. ادارهکل تامین اجتماعی قم با چهار شعبه اصلی، ۲ شعبه اقماری و پنج کارگزاری رسمی، ۱۸ خدمت مختلف بیمهای را به مخاطبان خود ارائه میدهد. جمعیت تحت پوشش تامین اجتماعی قم به بیش از ۸۸۸ هزار نفر میرسد که از این تعداد، ۲۷۴ هزار و ۹۳۷ نفر بیمه شده اصلی و ۶۸ هزار و ۶۵۰ نفر مستمریبگیر اصلی هستند.
۷۰ درصد قزوینیها زیر چتر تأمین اجتماعی<div dir="rtl">مدیرکل تأمین اجتماعی قزوین با بیان اینکه ۷۰ درصد جمعیت استان تحت پوشش سازمان هستند گفت: این میزان ۱۸ درصد بالاتر از میانگین کشوری است و نشاندهنده تلاش مجموعه برای ارائه خدمات شایسته به بیمهشدگان است.</div>
۱۳ ساعت پیش
ارائه خدمات رایگان بستری به بیش از ۷۵۰۰ بیمهشده در قم<div dir="rtl">مدیر درمان تامین اجتماعی قم از ارائه خدمات رایگان بستری به بیش از ۷۵۰۰ نفر از بیمهشدههای این سازمان در سال گذشته خبر داد و گفت: در این مدت، حدود ۴۹ میلیارد تومان صرف درمان سالمندان بستری شده در مراکز دانشگاهی شده است.</div>
۱۳ ساعت پیش
ساختمان درمانگاه تأمیناجتماعی دیلم در آستانه کامل شدن<div dir="rtl">مدیر درمان تأمیناجتماعی استان بوشهر با اعلام پیشرفت ۷۹ درصدی درمانگاه دیلم، گزارشی از اقدامات صورتگرفته در حوزه درمان شهرستانهای بوشهر، گناوه و دیلم ارائه داد.</div>
۱۴ ساعت پیش
آغاز احداث دو مرکز درمانی جدید تأمیناجتماعی در بوشهر<div dir="rtl">در هفته تأمیناجتماعی، عملیات اجرایی احداث درمانگاه تخصصی و فوقتخصصی بیمارستان سلمان فارسی و درمانگاه تأمیناجتماعی شبانکاره در استان بوشهر آغاز شد؛ اقدامی که به گفته مدیر درمان تأمیناجتماعی استان، در راستای توسعه خدمات درمانی و با هدف بهرهبرداری در موعد مقرر انجام شده است.</div>
۱۴ ساعت پیش
گزارش عملکرد تأمین اجتماعی هرمزگان به امام جمعه بندر عباس<div dir="rtl">در جریان دیدار مدیران تأمیناجتماعی هرمزگان با امامجمعه اهل سنت بندرعباس، گزارشی از عملکرد این سازمان در استان در حوزههای درمان، بیمه و خدمات غیرحضوری ارائه شد؛ گزارشی که از رشد ۳۵ درصدی خدمات درمانی، تسویهحساب ۶۰۰ میلیارد تومانی با علوم پزشکی، توسعه مراکز درمانی و افزایش رضایتمندی بیمهشدگان در استان هرمزگان حکایت دارد.</div>